موبيادو يک گوشي لوکس عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين تلفن همراه که آخرين گوشي لوکس موبيادو است بر اساس مد و بسيار شيک طراحي شده و ضخامت آن فقط ۶/۱۰ ميليمتر مي باشد. اين شرکت کانادايي مدعي است که اين تلفن همراه باريک ترين گوشي لوکس جهان مي باشد.  در قسمت جلو …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين تلفن همراه که آخرين گوشي لوکس موبيادو است بر اساس مد و بسيار شيک طراحي شده و ضخامت آن فقط ۶/۱۰ ميليمتر مي باشد.
 اين شرکت کانادايي مدعي است که اين تلفن همراه باريک ترين گوشي لوکس جهان مي باشد. 
در قسمت جلو و پشت اين گوشي قطعاتي از الماس و ياقوت کبود کار شده و دومين دستگاهي  است که در آن از الماس پايدار و مقاوم در برابر فرسودگي استفاده مي شود.
همچنين در اين گوشي آبنباتي از آلومينيوم و قطب هاي مثبت فلزات مقاوم کهدر ساخت هواپيماها استفاده مي شود، به کار برده شده است. 
صفحه نمايش اين گوشي QVGA TFT بوده و از وضوح تصوير ۲۴۰×۳۲۰ برخوردار است. 
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به دوربين ۲ مگاپيکسل با قابليت ضبط ويديو و يک گيگابايت حافظه داخلي ، بلوتوث و پورت USB اشاره کرد.
گوشي ۱۰۵ ZAF از شبکه چهار باند GSM (850/900/1800/ 1900MHz) و شبکه دو باند WCDMA (850/2100MHz) پشتيباني مي کند که امکان کاربرد آن را در سراسر دنيا فراهم مي کند.
اين گوشي در رنگ هاي مشکي، مشکي اطلسي، آبي، خاکستري، قرمز و نقره اي عرضه مي شود.
جزييات بيشتر راجع به قيمت و زمان عرضه اين گوشي به بازار در سايت موبايل بورن ذکر نشده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا