مدل ART8800 نوکيا

خروجي صداي گوشي در قسمت بالاي گوشي وجود دارد که حسگر نور محيط در طرف چپ آن قرار گرفته است . صفحه نمايش دو اينچ OLED زير آنها قرار دارد که کليد حرکتي و کليدهاي کنترل اطراف آن نيز در زير صفحه نمايش مشاهده مي شوند. اين کليدها شامل کليدهاي کنترل و دو کليد Call …

خروجي صداي گوشي در قسمت بالاي گوشي وجود دارد که حسگر نور محيط در طرف چپ آن قرار گرفته است . صفحه نمايش دو اينچ OLED زير آنها قرار دارد که کليد حرکتي و کليدهاي کنترل اطراف آن نيز در زير صفحه نمايش مشاهده مي شوند. اين کليدها شامل کليدهاي کنترل و دو کليد Call و End هستند. کليدهاي کنترل به اندازه کافي بزرگ هستند و استفاده از آنها آسان است . با باز کردن درب کشويي گوشي صفحه کليد آن مشخص مي شود اما طراحي کلي گوشي در حالت بسته بودن درب و پنهان ماندن صفحه کليد زير اين سطح براق زيباتر بنظر مي رسد.
در کناره هاي گوشي فقط چند کليد وجود دارد که شامل دکمه باز کردن قاب پشت است که در کناره هاي راست و چپ ۸۸۰۰ Arte مشاهده مي شود. بلندگو نيز در طرف راست گوشي قرار گرفته است.
کليد روشن و خاموش در بالاي گوشي وجود دارد که براي تغيير دادن پروفايل فعال نيز از آن استفاده مي شود. پورت microUSB و ورودي صداي گوشي در قسمت پايين نوکيا ۸۸۰۰ Arte وجود دارد .
** باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ion با توان ۱۰۰۰ mAh است که در حالت Stand by حداکثر ۳۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا ۳ ساعت دوام مي آورد . اين گوشي ساختار مناسبي دارد.
** دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي سه مگاپيکسل بوده که به کانون اتوماتيک در قاب پشت گوشي قرار گرفته است.
همچنين اين گوشي فاقد فلش است.
با فشار دادن دو دکمه باز کردن قفل در کناره هاي گوشي و کشيدن آنها بطرف پايين درب باتري باز مي شود .
**صفحه نمايش
صفحه نمايش ۸۸۰۰ Arte يکي از مزاياي اين گوشي محسوب مي شود زيرا در آن از تکنولوژي OLED استفاده شده است . صفحه نمايش هاي OLED هزينه توليد پايين تر و کارايي بيشتري دارند و در عين حال قطر کمتر و زاويه ديد ، روشنايي و وضوح بيشتري نيز به همراه دارند.
مشکل ديگر صفحه نمايش اين گوشي اندازه کوچک آن است که فقط دو اينچ است و وضوح آن QVGA است که ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد .
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي يک گيگابايت بوده و به دليل حافظه بالا فاقد حافظه جانبي است.
** سخن آخر
اين گوشي چندي پيش در بازار تلفن همراه با  قيمتي در حدود هشت ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گرفت.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا