وريزون و AT&T امتياز يک ميليارد دلاري يک شبکه ارتباطي را گرفتند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي شبکه امنيتي ارتباط از راه دور آمريکا در اين باره گفت:بر اساس اين قرار داد  دوشرکت موظف هستند مفاد موجود در آن را عرض ۱۰سال به مرحله اجرا بگذارند.وي افزود : درفاز اول از اين قرارداد وريزون با دريافت ۶۷۹ميليون دلار به ارتقا شبکه هاي چند گانه  …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،سخنگوي شبکه امنيتي ارتباط از راه دور آمريکا در اين باره گفت:بر اساس اين قرار داد  دوشرکت موظف هستند مفاد موجود در آن را عرض ۱۰سال به مرحله اجرا بگذارند.
وي افزود : درفاز اول از اين قرارداد وريزون با دريافت ۶۷۹ميليون دلار به ارتقا شبکه هاي چند گانه  برد وسيع که شامل ۲۲آژانس اين بخش امنيت خانگي است و توسط يک شبکه پايه اينترنتي امن فعاليت مي کنند، مي پردازد.
اين سخنگو که نامش فاش نشد، گفت : ۲۹۲ميليون دلار باقي مانده از اين اعتبار  به اپراتوربزرگ آمريکاAT&Tتعلق مي گيرد که بر اساس قرارداد اين اپراتور موظف است سرويس هاي پشتيبان شبکه را تهيه نمايد.
در آمريکا ۱۸ اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,GPRS,EDGE,UMTSوHSDPAرتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
شرکت وريزون Verizon Communications Inc.   درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد.
اين شرکت در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند ايسنترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۸۱ درصد است.
در اين کشور ۱۸ اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا