تا چند ماه آينده GPRS در استان قزوين فعال مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا  جلال‌ پورشاکر، مدير عامل شركت مخابرات استان قزوين، در مراسم افتتاح ۱۱۱ پروژه مخابراتي استان  گفت : تجهيزات و امكانات لازم جهت  راه اندازي GPRS  خريداري شده است كه در آينده نزديك  به بهره برداري مي  رسد.وي با بيان اين که هم اکنون ۳۹۵ هزار شماره تلفن همراه در استان قزوين …

به گزارش خبرنگار موبنا  جلال‌ پورشاکر، مدير عامل شركت مخابرات استان قزوين، در مراسم افتتاح ۱۱۱ پروژه مخابراتي استان  گفت : تجهيزات و امكانات لازم جهت  راه اندازي GPRS  خريداري شده است كه در آينده نزديك  به بهره برداري مي  رسد.
وي با بيان اين که هم اکنون ۳۹۵ هزار شماره تلفن همراه در استان قزوين مشغول به كار است  ادامه داد:  190هزار شماره  همراه اين استان  در سال گذشته واگذار شده است.
اين مقام مسئول تصريح کرد:  266 ايستگاه BTS در نقاط مختلف استان نصب شده   که کيفيت ارتباطي  تلفن همراه  را افزايش  داه است.
مدير عامل شرکت مخابرات استان قزوين در خصوص شماره  هاي ثابت  استان  گفت: همچنين ۴۸۳ هزار شماره تلفن ثابت در استان وجود دارد كه ۳۸۵ هزار شماره مشغول به كار است و صد هزار شماره نيز آماده واگذاري است.
وي در رابطه با وضعيت خطوط ارتباطي در روستاهاي استان يادآور شد: در حال حاضر ۷۸۵ روستا در استان داراي ارتباط تلفني هستند كه ۵۵۹ روستا از تلفن خانگي بهره‌ مند.
او همچنين گفت: جهت توسعه‌ي ارتباطات در روستاها، ۱۵۶ دفتر ICT در روستاهاي استان راه‌اندازي شده است كه در هر مركز علاوه بر ارايه خدمات پست، پست بانك و مخابرات، يك خط اينترنت نيز موجود است تا دانشجوياني كه در اين روستاها هستند بتوانند از اينترنت استفاده كنند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا