اسپرينت آمريکا در آستانه تعطيلي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،اين شرکت ، ۴هزار نفر از کارمندانش را اخراج ، قيمت هايش را کاهش ، فروشگاه هايش را تعطيل و دارايي هايش را نيز بفروش مي گذارد.“دان هس” Dan Hesse مدير عامل شرکت اسپرينت ،اين اقدام را حرکتي به مظنور جلوگيري را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،
اين شرکت ، ۴هزار نفر از کارمندانش را اخراج ، قيمت هايش را کاهش ، فروشگاه هايش را تعطيل و دارايي هايش را نيز بفروش مي گذارد.
“دان هس” Dan Hesse مدير عامل شرکت اسپرينت ،اين اقدام را حرکتي به مظنور جلوگيري را واردآمدن زيان هاي بيشتر به اين شرکت در آينده ذکر کرد.
شرکت اسپرينت همچنين تصميم گرفته است، نرخ خدمات بي سيم ماهانه را کاهش دهد تا بتواند  ازاين طريق بخشي از بيش از يک ميليون کاربري را که فصل گذشته از دست داده است ، جذب کند.
شرکت اسپرينت که سومين اپراتور آمريکايي است با مشارکت با شرکت “کلييرواير” در آينده شبکه WiMAX خود را  بعنوان يکي از سه اپراتور قوي  شبکه صوتي حفظ کرده تا بتواند قابليت سود دهي آن را افزايش دهد.
هس افزود: نکستل قادر است خودش را از گرفتاري هاي پيش آمده خلاص کند ولي فروش شبکه “آي دن” مي تواند موجب بروز پيچيدگي هاي بيشترشود.
 iDEN يک شبکه ارتباط ازراه دور موبايلي است که  توسط شرکت آمريکايي موتورولا ارتقا داده شده است.
اسپرينت نکستل در سال ۱۹۳۸ در آمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در “اورلند پارک واقع در  کانزاس قراردارد.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباطات وتوليد وايرلس مانند  A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys فعاليت دارد..
اسپرينت داراي ۶۴هزار و ۲۰۰ کارمند است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا