زمين لرزه در چين موجب قطع خطوط تلفن همراه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، طبق اين گزارش، اين درحالي است که  شبکه تلفن ثابت پس از اين زلزله به سرويس دهي خود ادامه داد.يکي از مقامات ايالت سيچوان در گفت و گوي تلفني به تلويزيون مرکزي چين گفت: سرويس هاي تلفن همراه در “چنگ دو”  پايتخت …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي سي ورلد”، طبق اين گزارش، اين درحالي است که  شبکه تلفن ثابت پس از اين زلزله به سرويس دهي خود ادامه داد.
يکي از مقامات ايالت سيچوان در گفت و گوي تلفني به تلويزيون مرکزي چين گفت: سرويس هاي تلفن همراه در “چنگ دو”  پايتخت ايالت سيچوان، به دليل زلزله قطع شد.
وي مشخص نکرد که آيا شبکه هاي “چاينا موبايل” بزرگترين اپراتور چين و يا شبکه “چاينا يونيکام” ديگر اپراتور تلفن همراه خسارت ديده است.
تلويزيون مرکزي از مردم خواست که خطوط تلفن همراه و ثابت را براي تماس با خانواده و دوستان اشغال نکنند تا سازمان ها و گروه هاي امداد براي کمک رساني و ارتباط با مناطق حادثه ديده با مشکل روبرو نشوند.
نماينده چاينا موبايل در اين منطقه گفت که درباره خسارت وارده به تاسيسات و خطوط تلفن همراه ا ين شرکت هيچ اطلاعاتي ندارد و از دادن نام خود خودداري کرد.
صنعت نيمه رسانا و صنعت رو به رشد برون سپاري نرم افزاري از شهر چنگ دو به عنوان پنجمين شهر بزرگ چين و بزرگترين مرکز آکادميک جنوب غربي چين بهره مي برند.
گرچه ناحيه چنگ دو به عنوان مرکز عمده توليد نيمه رسانا شناخته نمي شود، اما اينتل در سال ۲۰۰۵ توليد نيم رسانا را در آنجا آغاز کرد.
زمين لرزه ي روز گذشته استا سيچوان واقع در جنوب غرب چين ۱۰ هزار کشته و هزارن آواره و زخمي برجاي گذاشت.
اين زمين لرزه به مدت يک دقيقه در ساعت ۲:۲۸ بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلي پکن روي داده است..
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا