“واريد تله کام” ۲۵۰ ميليون دلار دربنگلادش سرمايه گذاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، شرکت که فقط يکسال از زمان راه اندازي آن مي گذرد هم اکنون از نظر تعداد مشترکان چهارمين اپراتور بزرگ کشور است. “مونير فاروقي” مدير اجرايي “واريد” گفت : ما هنوز از نظر تعداد مشترکان به حد مطلوب نرسيده ايم و استراتژي ما …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، شرکت که فقط يکسال از زمان راه اندازي آن مي گذرد هم اکنون از نظر تعداد مشترکان چهارمين اپراتور بزرگ کشور است.
“مونير فاروقي” مدير اجرايي “واريد” گفت : ما هنوز از نظر تعداد مشترکان به حد مطلوب نرسيده ايم و استراتژي ما پيشروي با بهترين کيفيت شبکه است. بنابراين اگر نتوانيم بهترين سرويس ها را به آنها ارايه دهيم تعداد زيادي مشترک را از دست خواهيم داد.
“فاروقي” همچنين از دولت خواسته است که ماليات ۸۰/۱۱ دلاري را به ازاي فروش هر سيم کارت کاهش دهد زيرا گسترش سرويس هاي موبايل اين شرکت در مناطق روستايي کاهش يافته است.
اين اپراتور شبکه خود را با پوشش در ۲۸ ناحيه راه اندازي کرد که اکنون به ۶۱ ناحيه افزايش يافته است.
کشور بنگلادش ۶ اپراتور دارد و طبق آمار موسسه “موبايل ورلد” تا پايان سال گذشته ۴/۳۴ ميليون مشترک داشت و ضريب نفوذ تلفن همراه آن هنوز ۶/۲۲ درصد است.
اپراتورهاي مهم اين کشور “گرامين فون” با ۱۵ ميليون مشترک، بنگلا لينک با ۶ميليون، آکتل با ۷ميليون و واريد تلکام با ۱/۲ميليون مشترک هستند.
دو اپراتور ديگر سيتي سل و تله تاک روي هم ۲ ميليون مشترک دارند.
وودافون به دنبال فرصت سرمايه گذاري در اين کشور است تا ۳۰ درصد سهام آکتل را با قيمت ۳۰۰ ميليون دلار خريداري کند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا