کاهش ۳۵درصدي سود خالص تلکام ايتاليا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه ايتاليا سود خالص خود را در فصل اول سال ۲۰۰۸ميلادي         ۵۰۱  ميليون يورو اعلام کرد و افزود : سود خالص اين اپراتور در فصل مشابه آن در سال قبل حدود ۷۷۵ميليون يوروبوده است.“فرانکو برناب”مدير عامل اين اپراتور گفت :درآمد اين اپراتور نيز در فصل …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل ازسايت”سلولارنيوز”،بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه ايتاليا سود خالص خود را در فصل اول سال ۲۰۰۸ميلادي        
۵۰۱  ميليون يورو اعلام کرد و افزود : سود خالص اين اپراتور در فصل مشابه آن در سال قبل حدود ۷۷۵ميليون يوروبوده است.
“فرانکو برناب”مدير عامل اين اپراتور گفت :درآمد اين اپراتور نيز در فصل اول سال جاري نسبت به دوره مشابه سال گذشته از هفت ميليارد و ۴۷۵ميليون يورو به هفت ميليارد و ۲۹۸ميليون يورو کاهش داشته است.
وي افزود : با وجود اين کاهش سود و رکود اقتصادي ،تلکام ايتاليا به افزايش رشد خود و تسلط بر بازار در سال ۲۰۰۸ اطمينان دارد.
“جيانپائولوريوانو”يکي ديگر از مقامات اين اپراتور گفت: اگرچه تلکام در فصل اول ضعيف عمل کرده است ولي  سيرخط مشي ترسيم شده خود را دنبال مي کند و هيچ نگراني براي رشد در سال جاري وجود ندارد.
تعداد مشترکان تلفن همراه درايتاليا با ۱۱اپراتورارتباطي فعال تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي،۸۷ميليون و ۳۵۱هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۴۶.۱درصد اعلام شده است.
تلکام ايتاليا  به عنوان بزرگترين  اپراتور اين کشوربيش از ۳۵ميليون کاربر دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا