پلتفورم جئوگرافيتي، براي دريافت اطلاعات صوتي ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “ماشابل”، با استفاده از اين کاربرد موسوم به جئوگرافيتي ، کاربران در هر نقطه از جهان و با هر تلفن همراهي مي توانند نظرات صوتي خود را در مورد نقاط مختلف جهان به اشتراک بگذارند.مدير اجرايي GeoGraffiti گفت: اين سرويس امکان تبادل آزاد نظرات درباره …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “ماشابل”، با استفاده از اين کاربرد موسوم به جئوگرافيتي ، کاربران در هر نقطه از جهان و با هر تلفن همراهي مي توانند نظرات صوتي خود را در مورد نقاط مختلف جهان به اشتراک بگذارند.
مدير اجرايي GeoGraffiti گفت: اين سرويس امکان تبادل آزاد نظرات درباره مکان هاي مختلف جهان را به شکل Voice Mark™ (پيوست صوتي) و با استفاده از هر تلفن همراهي فراهم مي سازد. کاربران مي توانند به صورت مجازي مکان هاي واقعي جهان را با گذاشتن پيام صوتي “پيوست دار” کنند.
Voice Mark پيام صوتي کوتاه است که از طريق تلفن همراه گرفته شده و اطلاعات شامل نظرات، نکات محرمانه، هشدارها و راهنمايي را درباره مکان يک اتفاق، يک رويداد، تبليغ، يا هر چيز ديگري که مي خواهند به اشتراک مي گذارد.
اين پيوست هاي صوتي با استفاده از کدپستي يا طول و عرض جغرافيايي به يک نقطه از زمين مربوط و متصل مي شوند.
کاربرد GeoGraffiti اين امکان را فراهم مي کند که افراد بومي و يا سايرين در حين بازديد از محلي نظرات خود را با استفاده از اينترنت و يا تلفن همراه درباره آن مکان با انتشار “پيوست صوتي” مجازي اشتراک بگذارند و هر شخص ديگري مي تواند به اين پيام گوش دهد.
اشخاص ديگري که از آن مکان بازديد مي کنند مي توانند در GeoGraffiti براي يافتن اطلاعات و پيام هاي صوتي مربوط به مکان مورد نظر جستجو کنند.
اين پلتفورم صوتي که از طريق استفاده مشترکان کاربردي مي شود، براي جمع آوري و سازماندهي دانش جمعي و همچنين برآوردن اطلاعات مورد نياز در سفر طراحي شده است.
هر شخصي با هر تلفن همراه و شبکه اي مي تواند از اين کاربرد استفاده کند.
“جئوگرافيتي” هنوز در مرحله آزمايشي قرار دارد و سرويس خود را از طريق شماره گيري رايگان ويا به صورت آنلاين از طريق نقشه گوگل ارايه مي دهد.
شرکت پيش بيني کرده است که ۲۰۰ ميليون کاربر آمريکايي از آن استفاده کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا