تي موبايل سرويس هاي G3 را به نيويورک مي برد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، شعبه آمريکايي تي موبايل که رتبه چهارم را درآمريکا دارد ،اين طرح مي تواند اپراتور تي موبايل را که در  رقابت با ديگر شرکت ها دچار نقصان شده ،حمايت کند.با وجود اين که تي موبايل اعتقاد دارد از رشد سرويس هاي داده خود منتفع شده است ولي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، شعبه آمريکايي تي موبايل که رتبه چهارم را درآمريکا دارد ،اين طرح مي تواند اپراتور تي موبايل را که در  رقابت با ديگر شرکت ها دچار نقصان شده ،حمايت کند.
با وجود اين که تي موبايل اعتقاد دارد از رشد سرويس هاي داده خود منتفع شده است ولي بررسي ها نشان مي دهد که اين اپراتور در اين زمينه همچنان نسبت به  وريزون وايرلس ،اسپرينت نکستل و درصدر همه آنها AT&T با بيش از ۲۷۰ عقب تر است.
با ارايه فناوري نسل سوم ،کاربران نيويورکي تي موبايل مي توانند اطلاعات مورد نياز خود را با سرعت بيشتري دانلود کنند و از سرويس هاي متنوع مکالمات صوتي و ارتباطي با کيفيت بيشتري استفاده کنند. 
تي موبايل دليل عقب ماندگي خود درارايه سرويس هاي فناوري نسل سوم را تاخير کميسيون ارتباطات فدرال در ارايه مجوز اين فناوري اعلام کرد.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلمان است که به کشورهاي آلمان،آمريکا،شيلي،کلمبيا،پاراگوئه،اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور،پرو،برزيل،جمهوري دومنيکن،گواتمالا،هوندوراس،نيکاراگوئه،اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTS,CDMA,CDMA2000 از جمله سرويس هايي است که از سوي اين اپراتور ارايه مي شود.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي حدود۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است.
 رتبه اين اپراتور در آلمان اول،آمريکا،چهارم و در جهان ششم است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا