زاپ روماني سرويس داده پرسرعت تلفن همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کريس باتايلارد”  در يک کنفرانسي خبري از ارايه شبکه ۲۱۰۰مگا هرتز اين اپراتور تا ۳۰ژوئن به منظور نيل به برنامه هاي مورد نظر  خبر داد.وي افزود:بر اساس چارچوب زماني مشخص شده زاپ موظف به اتمام کل پروژه و سرويس دهي سراسري تا پايان سال ۲۰۱۱مي باشد.باتاليلارد خاطر نشان …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کريس باتايلارد”  در يک کنفرانسي خبري از ارايه شبکه ۲۱۰۰مگا هرتز اين اپراتور تا ۳۰ژوئن به منظور نيل به برنامه هاي مورد نظر  خبر داد.
وي افزود:بر اساس چارچوب زماني مشخص شده زاپ موظف به اتمام کل پروژه و سرويس دهي سراسري تا پايان سال ۲۰۱۱مي باشد.
باتاليلارد خاطر نشان کرد که در فاز اول اين طرح که قرار است در ۳۰ژوئن به بهره برداري برسد ۱۹شهر اين کشور تحت پوشش سرويس مذکور قرار مي گيرند.
وي تعداد کاربراني را که در مرحله اول تحت پوشش قرار خواهند گرفت ،پنج  ميليون و ۵۰۰هزار نفر اعلام کرد و افزود، اين تعداد ۲۶درصد از جمعيت روماني را در بر مي گيرد.
اين مقام آگاه ارتقا سرعت شبکه CDMA EV-DOرا۳.۱Mbpsبه۷.۲ Mbpsرا از جمله اهداف ديگر اين اپراتور اعلام کرد.
وي افزود:سازمان رگولاتوري روماني ANRCTI گزارش داد که مکالمات و استفاده از تلفن همراه در نيمه اول سال ۲۰۰۷ ميلادي در اين کشور ۲۴ درصد افزايش يافته است.
در اين گزارش آمده است: کاربران تلفن همراه رومانيايي در ۶ ماهه اول سال۲۰۰۷ ميلادي ، ۷/۹ ميليارد دقيقه با تلفن همراه صحبت کردند که اين ميزان نسبت به سال قبل ۲۴ درصد افزايش يافته است.
 طبق گزارش سازمان ANRCTI رومانيايي ها به طور متوسط ماهانه يک ساعت و ۲۳ دقيقه با تلفن همراه صحبت مي کنند.
کشور روماني بيش از ۲۳ ميليون نفر جمعيت و ۲۳۷ميليون و ۵۰۰هزار کيلومترمربع وسعت دارد و پايتخت آن بخارست است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در روماني بر اساس آمار ،تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۱ميليون و ۳۸۹هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۸.۷درصد اعلام شده است.
روماني پنج اپراتور ارتباطي فعال دارد که “زاپ” با ۵۰۰هزار کاربر رتبه چهام را در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا