ويرجين موبايل با چالش مالي روبرو شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز” ،در فصل جاري سهام اين شرکت ۲۰ درصد کاهش داشته است و تعداد کاربران دائمي آن از ۱۶۰ هزار نفر به ۱۳۰ هزار نفر رسيده است. ويرجين موبايل با توجه به اين مشکلات اعلام کرد که سود سالانه اين شرکت را ثابت نگه خواهد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز” ،در فصل جاري سهام اين شرکت ۲۰ درصد کاهش داشته است و تعداد کاربران دائمي آن از ۱۶۰ هزار نفر به ۱۳۰ هزار نفر رسيده است.
ويرجين موبايل با توجه به اين مشکلات اعلام کرد که سود سالانه اين شرکت را ثابت نگه خواهد داشت و در نيمه دوم ۲۰۰۸ اين مشکلات را جبران خواهد کرد.
“دان شالمن ” مدير اجرايي اين شرکت در مصاحبه با رويترز اعلام کرد کاربران اين شرکت به علت مشکلات مالي از سرويس هاي تلفن همراه استقبال نکرده اند و فصل دوم بدترين فصل سال ۲۰۰۸ براي ويرجين موبايل خواهد بود.
وي ادامه مي دهد: در فصل پاييز اکثر دانش آموزان تلفن هاي همراه اعتباري را خريداري مي کنند و فروش گوشي هاي اعتباري سود زيادي براي شرکت خواهد داشت.
ويرجين موبايل برآورد دقيقي از تعداد کاربران اين شرکت در نيمه دوم سال ۲۰۰۸ ارايه نکرده است.
سود شرکت ويرجين موبايل از ۲/۱۹ ميليون دلار در سال گذشته که معادل ۳۸ سنت براي هر سهام بوده در سال جاري به ۷/۴ ميليون دلار رسيده است که معادل ۷ سنت براي هر سهام است.
درآمد عملياتي اين شرکت نيز از ۳/۳۳۹ ميليون دلار به ۸/۳۲۶ ميليون دلار کاهش يافته است.
ويرجين موبايل در بين ۱۸اپراتور آمريکا با چهارميليون و ۷۶هزار کاربر و ارايه سرويس هايي چون CDMA20001xEV ,CDMA2000 ,do cdma و  1xرتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
۵۰درصد سهام اين شرکت در اختيار گروه ويرجين و اسپرينت نکستل و ۵۰درصد باقي مانده در اختيار شرکاي ديگر است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا