درآمد “سونا کام “۵.۵ميليون يورو کاهش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”آنجلو پاوپريو”مدير عامل سوناکام  در اين باره گفت:اين اپراتور در مدت مشابه سال ۲۰۰۷ميلادي  6ميليون يورو از درآمد خود را از دست داده بود.وي درآمد سوناکام را در فصل اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ،۲۳۷ ميليون و۷۰۰هزاريورواعلام کرد. اين مقام آگاه با بيان اين که تعداد کاربران اين اپراتور …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”آنجلو پاوپريو”مدير عامل سوناکام  در اين باره گفت:اين اپراتور در مدت مشابه سال ۲۰۰۷ميلادي  6ميليون يورو از درآمد خود را از دست داده بود.
وي درآمد سوناکام را در فصل اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ،۲۳۷ ميليون و۷۰۰هزاريورواعلام کرد.
اين مقام آگاه با بيان اين که تعداد کاربران اين اپراتور در فصل اول سال ۲۰۰۷ ميلادي۲ميليون و۶۲۹ميليون نفربوده است، خاطر نشان کرد :سونا کام توانسته در فصل اول سال جاري با ۱۱.۳درصد رشد تعداد کاربران خود را به ۲ميليون و۹۲۷هزار نفر برساند.
مدير عامل سوناکام خاطر نشان کرد که فصل اول سال ۲۰۰۸ ميلادي براي بازار ارتباط از راه دور پرتغال دوره اي سخت همراه با رقابت شديد بين اپراتورهاي اصلي و تازه وارد بود.
وي معتقد است اين رقابت مي تواند ما را در رساندن به اهدافمان ياري دهد و راه رشد و ارتقا سرويس هاي مارا تا پايان ۲۰۰۸هموار کند.
تعداد کاربران  پرتغال تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۱۳ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۵درصد اعلام شده است.
چهار اپراتورارتباطي فعال در اين کشور وجود داردکه سوناکام شرکت مادر اپراتور آپتيموس در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور در جايگاه سوم قرار گرفته است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا