سرويس هاي موبايل در تلفن هاي همگاني سريلانکا ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “ساندي تايمز”،  “جاگات کومارا” مدير اجرايي شرکت CNS لانکا” که برکارهاي اجرايي سمفوني نظارت مي کند،  گفت: اين همکاري پوشش ما را  افزايش مي دهد و ما را قادر مي سازد ويژگي هاي ارزش افزوده بيشتري را معرفي کنيم.هر شخص که يک کارت تلفن سمفوني …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “ساندي تايمز”،  “جاگات کومارا” مدير اجرايي شرکت CNS لانکا” که برکارهاي اجرايي سمفوني نظارت مي کند،  گفت: اين همکاري پوشش ما را  افزايش مي دهد و ما را قادر مي سازد ويژگي هاي ارزش افزوده بيشتري را معرفي کنيم.
هر شخص که يک کارت تلفن سمفوني را خريداري مي کند مي تواند آن را در هر تلفن همگاني استفاده کند و قادر به دريافت و ارسال  پيام کوتاه و پيام هاي صوتي است و اين طرح مانند خريد سيم کارت از اپراتور تلفن همراه و گذاشتن آن در تلفن همراه است.
زماني که کارت سمفوني از تلفن همگاني بيرون آورده شود، مانند اين است که تلفن همراه خاموش مي شود و پيام هاي کوتاه و پيام هاي صوتي دريافتي در دوره اي که کارت در تلفن همگاني نبوده، نيز ذخيره و ارسال مي شود..
شرکت سمفوني از طريق همکاري با تيگو مي تواند پوشش اين سرويس خود را گسترده کرده و با افزايش ضريب نفوذ ، اين سرويس را به مناطق روستايي ارايه دهد و ارتباطات تلفني را به واقعيتي در اين مناطق تبديل کند.
آنتن هاي مخصوصي در تلفن هاي همگاني سمفوني استفاده مي شوند، که قادرهستند سيگنال هايي را که تا ۲۵ کيلومتري از برج انتقال ارسال مي شوند ،دريافت  کنند.
تيگو که دفتر مرکزي آن در لوکزامبورگ قرار دارد، اپراتور تلفن همراه در آمريکا، آفريقا و آسيا است وسرويس هاي خود را در ۱۴ کشور ارايه مي دهد. تيگو به عنوان برند بين المللي در سال ۲۰۰۷ در سريلانکا کار خود را آغاز کرد تا جايگزين برند ملي قديمي CELLTEL شود.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا