سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت يک ميليون مشترک آذربايجان شرقي برقرار مي شود

محمد فرقاني در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:تجهيزات راه اندازي سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت، از يک شرکت داخلي خريداري شده و در استان آذربايجان شرقي نصب شده است.وي گفت:براي راه اندازي اين سرويس منتظر برقراري لينک ارتباطي با شبکه ارتباطات سيار هستيم.فرقاني ادامه داد: مجوز برقراري لينک ارتباطي براي ارسال پيام کوتاه …

محمد فرقاني در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:تجهيزات راه اندازي سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت، از يک شرکت داخلي خريداري شده و در استان آذربايجان شرقي نصب شده است.
وي گفت:براي راه اندازي اين سرويس منتظر برقراري لينک ارتباطي با شبکه ارتباطات سيار هستيم.
فرقاني ادامه داد: مجوز برقراري لينک ارتباطي براي ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت به همراه و بالعکس توسط ارتباطات سيار داده شده اما اقدامات آن به اتمام نرسيده است.
مديرعامل شرکت مخابرات آذربايجان شرقي تصريح کرد:براي اجراي اين پروژه زمان بندي قطعي در نظر گرفته نشده است اما پيش بيني مي شود ظرف مدت ۶ ماهه اول سال اين سرويس به مشترکان ارائه شود.
فرقاني با بيان اينکه تعرفه استفاده از اين سرويس نيز هنوز ابلاغ نشده است خاطرنشان کرد:تجهيزات سرويس ارسال پيام کوتاه از طريق تلفن ثابت، ساخت داخل بوده و از شرکت توليدي پيک آسا خريداري شده است.
وي با اشاره به وجود يک ميليون و ۳۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان آذربايجان شرقي تصريح کرد:مرکز پيام کوتاه تلفن ثابت، در فاز اول قابليت سرويس دهي به يک ميليون مشترک را خواهد داشت.
به گفته اين مقام مسئول گوشي هاي تلفني که امکانات اين سرويس را پشتيباني مي کنند در بازار وجود دارد و اطلاع رساني براي واردات اين گوشي ها در اين استان انجام شده است.
تعرفه‌ ارسال پيامک از شبکه‌ ثابت به ثابت در ارتباط شهري، يک پالس و در ارتباط بين شهري معادل ۲ پالس محاسبه خواهد شد.
همچنين تعرفه‌ پيام کوتاه از شبكه تلفن همراه به ثابت و از تلفن ثابت به همراه در ارتباطات شهري و بين شهري معادل ‌۲ پالس در نظر گرفته شده و نيز تعرفه ارسال پيام كوتاه از تلفن ثابت و همراه به خارج از كشور ‌۵ پالس تصويب شده است.
تعرفه‌ يك پالس مکالمه با تلفن ثابت به ميزان ۷/۴۴ ريال است.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا