SkyZone پنج بازي جديد براي تلفن همراه ارايه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي ها با نام  “Sushi Samurai”، “Goblins at the Gate” ، “Arcade Zone”، “Escape!” و “Karnivale”  در فصل دوم ۲۰۰۸ عرضه مي شود.بازي “”Goblins at the Gate ماه جولاي عرضه مي شود و بازيکن بايد از دروازه قلعه با يک ارابه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي ها با نام  “Sushi Samurai”، “Goblins at the Gate” ، “Arcade Zone”، “Escape!” و “Karnivale”  در فصل دوم ۲۰۰۸ عرضه مي شود.
بازي “”Goblins at the Gate ماه جولاي عرضه مي شود و بازيکن بايد از دروازه قلعه با يک ارابه و پرتاب سنگ عبور کند.
بازي Sushi Samurai”” در يک آشپزخانه انجام مي شود و بازيکن بايد نقش يک آشپز را بازي کند و در يک اجاق ذغالي غذا درست کنند.
کاربر بايد بسيار حرفه اي باشد و بتواند آشپزخانه يک رستوران کوچک را به آشپزخانه يک هتل پنج ستاره تبديل کند.
چند آزمايش کوچک در ابتداي بازي سرعت و دقت کاربر در زمينه تعيين  جاي ظرف ها و اجزاي مختلف آشپزخانه و آماده کردن آنها به اجرا  گذاشته مي شود.
Arcade Zone”” مجموعه اي از بازي هاي ورزشي فوتبال، بوکس و بسکتبال است.
Karnivale””  با  ويژگي هاي گرافيکي در ۱۵ قسمت شاد و جذاب طراحي شده است و نياز دارد که کاربر يک سري لوازم جانبي تهيه و آنها را تغيير دهد. 
“Escape! ” در ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار مي گيرد و بازيکن بايد تمام مکان هاي مرموز و تاريک را کشف و مرتب کند.
کاربر بايد پيش از آن که اسلحه به مغز وي شليک کند و باعث پاک شدن مغز شود ، از مهلکه فرار کند.
 اين بازي ها فقط در آمريکا و از طريق پنج اپراتور بزرگ  AT&T ، وريزون، اسپرينت، T-Mobileو آلتل در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا