“دابل کليک” با شبکه هاي تبليغاتي موبايل ادغام مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، اين شرکت ارايه دهنده تکنولوژي و سرويس هاي بازاريابي ديجيتالي است و اين ارتقا به شرکت هاي تبليغاتي موبايلي کمک مي کند درآمد بيشتري کسب کنند.اکنون شرکت هايي که با استفاده از سرويس DoubleClick  در تلفن همراه تبليغ مي کنند، مي توانند …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”، اين شرکت ارايه دهنده تکنولوژي و سرويس هاي بازاريابي ديجيتالي است و اين ارتقا به شرکت هاي تبليغاتي موبايلي کمک مي کند درآمد بيشتري کسب کنند.
اکنون شرکت هايي که با استفاده از سرويس DoubleClick  در تلفن همراه تبليغ مي کنند، مي توانند با دسترسي به شبکه هاي بيشتر تبليغات در تلفن همراه، محصولات خود را به طور غير مستقيم به فروش برسانند.
شرکت ها همچنين مي توانند مانند سابق کالاهاي خود را به طور مستقيم به فروش برسانند .
DoubleClick ديدگاهي ارايه مي دهد که چطور يک روش جديد قادر است آنچه را که مستقيم فروخته مي شد توسط شبکه هاي تبليغاتي به فروش برساند.
اين سرويس با مديريت اين روش جديد از کانال هاي فروش مستقيم و غير مستقيم، به شرکت هاي تبليغاتي کمک مي کند محتواهاي اينترنتي موبايلي خود را بهتر عرضه  کنند.
اين سرويس به فروشندگان رسانه اي کمک مي کند محتواهايي را که روي صفحه پلتفورم هاي جديد مانند تبليغات موبايلي به نمايش مي گذارند، بهتر مديريت کنند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا