هواوي مجوز CDMA فيليپين را به دست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:در اين يادداشت تفاهم هواوي با “بايان تل” تهيه کننده بزرگ خطوط زميني بي سيم فيليپين به منظور تکميل تمامي راهکارهاي IP CDMA2000 که شامل شبکه هوشمند،تراکنش و توليدات ماکروويو مي شود ، همکاري خواهد کرد.وي که نامش ذکر نشد، ضمن اشاره …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:در اين يادداشت تفاهم هواوي با “بايان تل” تهيه کننده بزرگ خطوط زميني بي سيم فيليپين به منظور تکميل تمامي راهکارهاي IP CDMA2000 که شامل شبکه هوشمند،تراکنش و توليدات ماکروويو مي شود ، همکاري خواهد کرد.
وي که نامش ذکر نشد، ضمن اشاره به اين که استفاده از راهکارهاي IPهواوي باعث افزايش ۱۵درصدي پوشش دهي شبکه مي شود، تصريح کرد اين طرح مي تواند ۲۰درصد از انرژي مصرفي شبکه را کاهش دهد.
اين مقام آگاه افزود: با يان تل به دنبال ارايه سرويس هاي صوتي ارزان قيمت تلفن همراه است تا بتواند برتعرفه هاي ارزان پيامک که از طريق اپراتورهاي تلفن همراه اين کشور اعمال شده است، غلبه کند.
“فافونوا” مدير عامل بايان اعلام کرد : هم اکنون وقت آن رسيده که اين شرکت سرويس هاي نامحدود تماس محلي را در اختيار کاربران خود قرار دهد و براي نيل به اين مهم نياز به شريکي معتبرو باتجربه داريم و هواوي براي اين هدف بسيار  شايسته است.
وي تعداد کاربران اين اپراتوررا ۲۵ميليون نفر اعلام کرد که حدود ۳۳درصد جمعيت فيليپين را شامل مي شود.
تعداد کاربران فيليپين تا مارس ۲۰۰۵ميلادي ۳۴ميليون و۸۰۰هزار نفر  و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۴۱.۱درصد بوه است.
در اين کشور ۹اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که سه اپراتور به صورت مجازي سرويس هاي خود را در اين کشور ارايه مي دهند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا