تعداد کاربران سرويس هاي جستجوي محلي به ۱.۳ميليارد نفر مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ژوپيتردر گزارش خود آورده است که اين تعداد کاربر ۳۰درصد کل کاربران تلفن همراه را در سراسر جهان در بر مي گيرد.ژوپيتر بدون اشاره به آمار کاربران و درآمد کنوني اين سرويس افزود: درآمد حاصل از سرويس جستجوي محلي تا سال فوق به چهار ميليارد و ۸۰۰ميليون دلارخواهد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ژوپيتردر گزارش خود آورده است که اين تعداد کاربر ۳۰درصد کل کاربران تلفن همراه را در سراسر جهان در بر مي گيرد.
ژوپيتر بدون اشاره به آمار کاربران و درآمد کنوني اين سرويس افزود: درآمد حاصل از سرويس جستجوي محلي تا سال فوق به چهار ميليارد و ۸۰۰ميليون دلارخواهد رسيد.
اين مرکز در تحقيق خود از اروپاي غربي و آمريکاي شمالي به عنوان مجهز ترين مناطق در ارايه اطلاعات لازم در مورد دانستني هاي محلي خود و کشورهاي ديگر به اضافه ارايه نقشه مربوط به هر موضوع نام برد.
ژوپيتر ضمن بيان اين که سرويس هاي جستجوي محلي با پشتيباني ازتبليغات مي تواند عاملي موثربراي ارتقا سرويس هاي تلفن همراه شوند، خاطر نشان کرد اين امرمي تواند زنگ هشداري براي شرکت ها باشد تا به ارتباط مستقيم مزيت و کيفيت تبليغات با جستجوها ي محلي پي برند.
در اين گزارش آمده است،همان طور که کيفيت ، در دسترس بودن و جامعيت اطلاعات در بالا بردن استفاده از سرويس ها عامل کليدي به شمار مي آيد، مجرب بودن کاربران نيز تاثيري مستقيم در اين امر خواهد داشت.
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که کار خود را از ۵ سال گذشته در زمينه بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها و استراتزي هاي بازار ارتباطات آغاز کرده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا