گوشي مخصوص کاربران ناتوان شنوايي و گفتاري عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، با انجام اين طرح و عرضه گوشي جديد ، آرزوي ديرينه اين گروه از افراد جامعه که نياز به استفاده از تلفن همراه داشتند ، برآورده خواهد شد.گوشي که اين دوشرکت آمريکايي عرضه خواهند کرد داراي طرح دسترسي به متن است …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ،
با انجام اين طرح و عرضه گوشي جديد ، آرزوي ديرينه اين گروه از افراد جامعه که نياز به استفاده از تلفن همراه داشتند ، برآورده خواهد شد.
گوشي که اين دوشرکت آمريکايي عرضه خواهند کرد داراي طرح دسترسي به متن است که اين متن مي تواند شامل انواع پيامهاي متني ، فايل هاي متني اينترنتي و نامه الکترونيکي يا ايميل باشد.
گوشي ياد شده همچنين داراي قابليت د سترسي تصويري ( بصري) به نامه هاي الکترونيکي يا پيام هاي صوتي نيز هست که هزينه اي برابر با ۴۰/۰ دلار براي هر دقيقه دارد.
اين گروه از کاربران براي فعال کردن و دسترسي به سرويس هاي ياد شده در بالا ، ماهانه ۴۰ دلار بايد بپردازند.
کاربا اين گوشي ها براي کاربران مورد نظر بسيار راحت خواهد بود به اين صورت که پس از ثبت نام براي طرح مشترک “اي تي اند تي و آيفون” ،  هرمشترک بايد يک فرم درخواست را پرکرده و ارسال کنند و پس ازآنکه صلاحيتشان تاييد شد، به سرويس جديد دسترسي خواهند يافت.
اين دسته از کاربران اميدوارند شرکت هاي کارير بيشتري به ارايه سرويسي که از طريق گوشي هاي آيفون عرضه خواهد شد، بپردازند چون دردنياي مدرن امروز که گوشي هاي تلفن بسيار مدرن با قابليت ها و کارآيي هاي بسيارپيچيده به بازار آمده اند و اساسا استفاده از تلفن همراه و قابليت هاي دنياي ارتباطات بعنوان يک ضرورت روزمره درآمده است ، صرف داشتن بعضي ناتواني هاي جسمي نبايد مانع استفاده از فن آوري هاي روز شود.
شرکت اپل Apple Inc عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، درسال ۱۹۷۶ در آمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در شهر کاليفرنيا قراردارد.
فعاليت اين شرکت در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار ، کامپيوتر، تلفن همراه،  و ديگروسايل الکترونيکي است.
درآمد اين شرکت در سال مالي ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار ، درآمد عملياتي ۴۱/۴ ميليارد  و درآمد خالص آن نيز ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شده است.
اين شرکت درسپتامبرسال ۲۰۰۶ ميلادي ،  17 هزار و ۷۸۷ کارمند تمام وقت و ۲ هزار و ۳۹۹ کارمند موقتي داشت.
شرکت “اي تي اند تي” AT&T بزرگترين شرکت فعال درزمينه ارايه سرويس هاي ارتباط از راه دور در آمريکا است.
۱۳۱/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا