ارايه شبکه GSM سراسري در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: اين اپراتور با ارايه سرويس هاي GSMوCDMAبه صورت سراسري تنها اپراتور هند به شمار مي آيد که در سراسر اين کشور سرويس فوق را ارايه مي دهد.وي که نامش فاش نشد< تصريح کرد هم اکنون سرويس هايGSM اين اپراتور در بيش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: اين اپراتور با ارايه سرويس هاي GSMوCDMAبه صورت سراسري تنها اپراتور هند به شمار مي آيد که در سراسر اين کشور سرويس فوق را ارايه مي دهد.
وي که نامش فاش نشد< تصريح کرد هم اکنون سرويس هايGSM اين اپراتور در بيش از ۳۴۰شهر اين کشور ارايه مي شود.
وي همچنين افزود: سرويس هاي CDMAاپراتور مذکور با ارايه به ۱۹ايالت هند ۶۵درصد از مناطق اين کشور را تحت پوشش دارد.
 اين مقام آگاه با بيان اين که با اجراي اين طرح حدود ۲۳هزار شهر و ۶۰۰هزار روستاي اين کشورتحت پوشش قرار مي گيرند، افزود انتظار داريم تا شش ماه آينده حدود ۸هزار شهر و ۲۰۰هزار روستا امکان استفاده  از اين سرويس را پيدا کنند.
وي همچنين کاهش تعرفه سرويس در مناطق روستايي و دور از دسترس را از جمله اهداف ديگراين اپراتور بيان کرد.
 طبق اخرين آمار به دست آمده اپراتور ريلاينس تا پايان سال گذشته ميلادي حدود ۴۵ميليون و۸۰۰هزار کاربر داشته است که از اين تعداد حدود ۳۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر آنها مشترک سرويس هاي CDMAو باقي مانده اين تعداد مشترک سرويسهاي GSMهستند.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
تعداد کل کاربران در هند۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
۱۲اپراتور فعال در اين کشور وجود دارد که ريلاينس رتبه دوم را در بين ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا