مدل۶۵۰۰ Classic نوکيا

حتي درب پوشش باتري، پانل جلويي و دکمه هاي صفحه کليد نيز استيل هستند.استيلي که براي ساختار و پوشش گوشي استفاده شده بسيار نازک است. از پلاستيک براق نيز در برخي قسمت ها مثل صفحه کليد، قسمت پائيني و لبه بالايي گوشي استفاده شده که بر جذابيت آن مي افزايد. ابعاد اين گوشي ۹۶.۵×۴۶.۵×۱۶.۴ ميليمتر …

حتي درب پوشش باتري، پانل جلويي و دکمه هاي صفحه کليد نيز استيل هستند.
استيلي که براي ساختار و پوشش گوشي استفاده شده بسيار نازک است. از پلاستيک براق نيز در برخي قسمت ها مثل صفحه کليد، قسمت پائيني و لبه بالايي گوشي استفاده شده که بر جذابيت آن مي افزايد. ابعاد اين گوشي ۹۶.۵×۴۶.۵×۱۶.۴ ميليمتر بوده و با وزن ۱۲۳ گرم به راحتي در دست قرار مي گيرد.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
در قسمت پشت گوشي، دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و لنز کارل زايس وجود دارد. اندازه دريچه لنز گوشي و ميزان زوم آن نشانگر متفاوت بودن دوربين اين گوشي با دوربين N73 است.
لبه بالايي گوشي شامل سه سوکت اتصال، جک صوتي استاندارد ۲/۵ ميليمتري، اسلات باريک شارژر و اسلات Micro USB مي باشد. دکمه کوچک کنار آن براي باز کردن درب باتري استفاده مي شود.
در بالاي صفحه نمايش، بلندگوي پخش صداي مکالمه و در کنار آن يک سنسور نور و دوربين CIF براي مکالمات ويدئويي وجود دارد.
مکانيزم باز و بسته شدن کشوي گوشي به سادگي و بدون هيچگونه اعمال فشاري انجام مي شود. مي توان گفت ۶۵۰۰ Slide بهترين مکانيزم باز و بسته شدن کشويي را در بين گوشي هاي کشويي نوکيا دارد.
**صفحه نمايش
صفحه نمايش ۶۵۰۰ Slide از نوع QVGA با تکنولوژي TFT است که قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ را با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ ( اندازه ۴۸در ۳۶) ميليمتر دارد.
 هيچگونه تنظيمات نور پس زمينه در اين گوشي براي جلوگيري از هدر رفتن انرژي وجود ندارد. اما يک سنسور حساس به نور براي تنظيم نور پس زمينه و نور صفحه کليد با فضاي اطراف به طور اتوماتيک وجود دارد که اين باعث مي شود صفحه نمايش کمي تاريکتر از صفحه نمايش گوشي هاي ديگر که اين ويژگي را ندارند ( مثل ۶۳۰۰, ۶۱۳۱ ) ديده شود.
** حافظه
۲۰ مگابايت حافظه داخلي در اين گوشي قابل دسترسي کاربر است که البته وجود اسلات MicroSD با قابليت افزايش حافظه تا چهار گيگا بايت جاي نگراني براي ذخيره اطلاعات زياد نمي گذارد. محل قرارگيري کارت حافظه در زير پوشش باتري مي باشد.
** باتري
باتري ۶۵۰۰ Slide از نوع BP-5M، ليتومي و با گنجايش ۹۰۰ ميلي آمپر ساعت است که کارايي متوسطي در حد ۵/۱ ساعت مکالمه، ۶ ساعت پخش موسيقي و راديو و تا ۱ ساعت استفاده از قابليت هاي ديگر گوشي به مدت دو روز دوام دارد.
** سخن آخر
اين گوشي که در حال حاضر با قيمت دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال  در بازار تلفن همراه عرضه مي شود مورد استقبال اکثر کاربران ايراني قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا