بگو و بنواز لقب جديدي براي گوشي ۵۳۲۰، XpressMusic نوکيا

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي نوکيا ، مدل فوق موسيقي را با کيفيتي بي نظير پخش کرده و داراي اتصال به شبکه دو است. اين گوشي داراي يک سيستم ابتکاري براي کنترل صدا بوده  که به مصرف کننده کمک مي کند تا تنها با گفتن نام خواننده يا اسم آهنگ، آهنگ …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي نوکيا ، مدل فوق موسيقي را با کيفيتي بي نظير پخش کرده و داراي اتصال به شبکه دو است. اين گوشي داراي يک سيستم ابتکاري براي کنترل صدا بوده  که به مصرف کننده کمک مي کند تا تنها با گفتن نام خواننده يا اسم آهنگ، آهنگ درخواستي خود را به صورت خودکار بشنود.
گوشي  5320، XpressMusic   با تازه ترين طرح ها  در بازار، دامنه وسيعي از موسيقي و تجارب سرگرم کننده را در اختيار خريداران خود قرار مي دهند.
“جو هارلو” معاون گروه لايو (LIVE) نوکيا اظهار داشت: گوشي هاي XpressMusic به مصرف کنندگان اين امکان را مي دهد که موسيقي را با کيفيت بالا  در کنار طرح هاي تازه و ابتکاري اين گوشي ها تجربه کنند. گوشي هاي جديدي که در اين روزها به گروه XpressMusic افزوده شده اند، به کمک راه هاي تازه به مصرف کنندگان کمک مي کند که علاوه بر دسترسي به شبکه، روابط متقابل داشته و در تمام لحظات و همه جا اطلاعات خود را با دوستان و جوامع ديگر تقسيم کنند.
گوشي XpressMusic 5320 داراي طراحي ديناميک که  وسيله اي براي تفريح و سرگرمي بوده و داراي امکانات سرگرم کننده ۳G است.
 گوشي نوکياي ۵۳۲۰ مجموعه اي از امکانات را در اختيار مصرف کننده قرار مي دهد که اين مجموعه عبارتند از: کليدهاي اختصاصي XpressMusic ، يک فيش اوديوي(صوتي) ۳.۵ ميليمتري (mm)، پخش موسيقي به مدت ۲۴ ساعت ، chip(پروسسور) اوديوي هاي- فاي (hi-fi) براي کيفيت صدا، حافظه قابل گسترش تا هشت گيگابايت، HS-USB جهت انتقال سريع موسيقي وHSDPA به منظور دسترسي سريع به اطلاعات.
سيستم جستجوگر کامل اينترنتي (browser)، دسترسي به اوي(Ovi) و سيستم جستجوي ۴.۱ نوکيا، به مصرف کنندگان اين امکان را مي دهد که مطالب و اطلاعات داخل شبکه را به راحتي پيدا کرده و با ديگران تقسيم کنند.
انتظار مي رود،عرضه گوشي نوکياي ۵۳۲۰ XpressMusic ، در سه ماهه سوم سال ۲۰۰۸، بدون در نظر گرفتن ماليات و سوبسيد، براي خرده فروشي با برآورد قيمت ۲۲۰ يورو آغاز گردد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا