تماس با ۰۹۹۹۰ براي شکايت از مزاحمت هاي تلفن همراه بسيار ناچيز است

“داوود زارعيان”  در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: مزاحمت هاي تلفني از طريق  تلفن همراه  ميانگين بسيار  پاييني را در مقايسه با ساير شکايات هاي  09990 به خود اختصاص داده است.وي دليل پايين بودن آمار اين شکايات را وجود سرويس نمايشگر شماره تلفن عنوان کرد و گفت:پرونده هاي موجود در اين خصوص، توسط …

“داوود زارعيان”  در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: مزاحمت هاي تلفني از طريق  تلفن همراه  ميانگين بسيار  پاييني را در مقايسه با ساير شکايات هاي  09990 به خود اختصاص داده است.
وي دليل پايين بودن آمار اين شکايات را وجود سرويس نمايشگر شماره تلفن عنوان کرد و گفت:پرونده هاي موجود در اين خصوص، توسط شرکت مخابرات مورد رسيدگي قرار مي گيرد.
به گفته زارعيان ،شرکت مخابرات با مشترکاني که از طريق ارسال پيام کوتاه و يا از طريق برقراري تماس،مزاحمت ايجاد کرده اند، بر اساس قانون رسيدگي به شکايات و مزاحمت هاي تلفني با آنها برخورد مي کند. 
اين در حاليست که بيشترين تماس با  واحد ارتباطات مردمي “۰۹۹۹۰ ” شرکت مخابرات  در سال گذشته  در  زمينه  موارد مرتبط با  تلفن همراه بوده است.
در ميان شاخص هاي تماسهـاي مردمي با ۰۹۹۹۰ ، سه شاخص آموزش استفاده از تلفن همراه، راهنمايي  متقاضيان تلفن همراه  و راهنماي خدمات  تلفن همراه  در طول يک سال گذشته  بيشترين آمار را به خود  اختصاص داده است.
واحد ارتباطات مردمي «۰۹۹۹۰» درسال  86 پاسخگوي ۱۰ ميليون و ۶۰۴ هزار تماس مردمي بوده است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا