وودافون سرويس هايش را در صربستان گسترش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:به اين دليل وودافون يادداشت تفاهمي را با “ويپ موبايل”يکي از نمايندگي هاي اپراتور”موبيل کوم” اتريش منعقد کرده است.وودافون سرويس هاي SM ,GPRS,EDGE  UMTSHSDPA , CDMA به کابران و مشترکين خود ارايه مي دهد.اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، از …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت:به اين دليل وودافون يادداشت تفاهمي را با “ويپ موبايل”يکي از نمايندگي هاي اپراتور”موبيل کوم” اتريش منعقد کرده است.
وودافون سرويس هاي SM ,GPRS,EDGE  UMTSHSDPA , CDMA
به کابران و مشترکين خود ارايه مي دهد.
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد، از صربستان به عنوان چهل ويکمين شريک تجاري وودافون در عرصه سرويس هاي ارتباطي نام برد.
با اين قرارداد ويپ موبايل لوگو توليدات وودافون را به تمام سرويس ها و توليدات خود اضافه خواهد کرد.
وي معتقد است که وودافون در وراي اين يادداشت تفاهم اين امکان را به دست خواهد آورد که تمام توليدات و سرويس هاي خود را به بازار صربستان عرضه کند و سهم قابل توجهي از اين بازار را به دست آورد.
ويپ موبايل به عنوان يک تازه وارد در بازار صربستان به حساب مي آيد. اين اپراتور سرويس هاي خود را اوايل سال گذشته در اين کشور ارايه داد.
ويپ از زمان عرضه تاکنون توانسته حدود ۵۰۹هزار کاربر و سهم ۵.۷درصدي از بازارصربستان را به دست آورد.
دو اپراتور ديگر موجود در اين کشور تلکوم صربستان و تلنور هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در اين کشور تا نوامبر ۲۰۰۷ ميلادي بيش از هشت ميليون نفرو ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۹درصد اعلام شده است.
اپراتور انگليس وودافون در کشورهاي چون استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي، مصر،هند، ترکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا