جوانان آمريکايي بيش از ديگران از بانک همراه استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “يو اس آ تودي”، تحقيقات و بررسي ها نشان مي دهد که ۲۱ درصد کاربران ۱۸ تا ۳۴ ساله براي نقل و انتقالات مالي از تلفن همراه استفاده مي کنند که اين ميزان ۱۰ درصد کل جمعيت آمريکا را تشکيل مي دهد. در اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “يو اس آ تودي”، تحقيقات و بررسي ها نشان مي دهد که ۲۱ درصد کاربران ۱۸ تا ۳۴ ساله براي نقل و انتقالات مالي از تلفن همراه استفاده مي کنند که اين ميزان ۱۰ درصد کل جمعيت آمريکا را تشکيل مي دهد.
در اين مطالعات تمامي کاربران پاسخ دهنده، داراي تلفن همراه و حساب بانکي بوده اند و ميزان خطا ۲+ و ۲-  درصد بوده است. 
پيش بيني مي شود که تعداد کاربران موبايل بانکينگ که در سال ۲۰۰۶ تعداد آن ناچيزي بود ، در پايان سال گذشته به ۷/۱ ميليون نفر رسيد و پيش بيني مي شود که  اين رقم  تا پايان سال جاري ميلادي به ۸ ميليون نفر افزايش مي يابد.
اين مطالعات روي يکهزار ۴۲۴  نوجوان ۱۸ سال به بالا و از ۲۴ تا ۲۸ ژانويه توسط شرکت ” Opinion Research” صورت گرفته است.
بر اساس اين پيش بيني ها تا سال ۲۰۱۰ تعداد کاربراني که براي نقل و انتقالات مالي از سرويس هاي تلفن همراه استفاده مي کنند به ۳۵ ميليون نفر خواهد رسيد.
۹۰درصد  بانک هاي آمريکا سرويس هاي بانکي تلفن همراه ارايه مي دهند که از اين ميان ” Bank of America” با ۵۰۰ هزار مشترک بيشترين کاربر سرويس هاي بانکي تلفن همراه را دارد.
با وجود اين که اکثر بانک هاي آمريکا سرويس هاي بانکي تلفن همراه را ارايه مي دهند اما ۸۹درصد کاربران براي نقل و انتقالات مالي از تلفن همراه استفاده نمي کنند.
کاربران تلفن همراه پايين بودن ضريب امنيت ، بي اعتمادي و ترس از انتشار اطلاعات شخصي و خصوصي را مهمترين علت عدم استفاده از سرويس هاي بانکي تلفن همراه اعلام کردند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا