سرمايه گذاري ۵۰۰ميليون دلاري اينتل در تايوان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”رويترز”،”ليل موهان “مدير عامل اينتل ضمن اشاره به اين که مفاد موجود در اين تفاهم نامه را در عرض پنج سال اجرا خواهد کرد ، گفت که سرمايه گذاري در بازار شبکه هاي وايمکس اين جزيره يکي از وظايف اين شرکت است.وي همچنين خاطر نشان کرد که اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”رويترز”،”ليل موهان “مدير عامل اينتل ضمن اشاره به اين که مفاد موجود در اين تفاهم نامه را در عرض پنج سال اجرا خواهد کرد ، گفت که سرمايه گذاري در بازار شبکه هاي وايمکس اين جزيره يکي از وظايف اين شرکت است.
وي همچنين خاطر نشان کرد که اين شرکت قصد دارد بيشتر سرمايه موجود را در بخش وايمکس بکار گيرد.
شرکت “اينتل” Intel Corporation  ، درسال ۱۹۶۸ ميلادي در شهر “سانتا کلارا” واقع در ايالت کاليفرنيا آمريکا تاسيس شد ودر زمينه صنعت نيمه هادي ها ، توليد ريز پردازنده ها، فلش مموري ، تراشه هاي مادربرد (Motherboard Chipsets) ، کارت هاي اينترفيس شبکه و تراشه هاي بلوتوث فعاليت دارد.
درآمد شرکت اينتل در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳/۸۳ ميليارد دلار ، سود عملياتي آن ۲/۸ ميليارد دلا و سود خالص آن ۷ميليارد دلار اعلام شده است.
 تعداد کارکنان اين شرکت براساس آمار سال ۲۰۰۶ ميلادي  94 هزار و صد نفر گزارش شده است.
تعداد کاربران تايوان با توجه به آمار سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲۲ميليون و ۸۷۰نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۰.۲ درصد اعلام شده است.
در تايوان  9اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا