تدوين پروژه‌هاي جديد شرکت فناوري اطلاعات

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ” سعيد مهديون” ، مدير عامل شرکت فناوري اطلاعات اظهار داشت: اين پروژه‌ها براي انجام فعاليت هاي اجرايي لازم در جهت وظايف حاکميتي در نظر گرفته شده براي شرکت تعريف و تدوين شده است. وي افزود: تدوين پروژه‌هاي مذکور در سه …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ” سعيد مهديون” ، مدير عامل شرکت فناوري اطلاعات اظهار داشت: اين پروژه‌ها براي انجام فعاليت هاي اجرايي لازم در جهت وظايف حاکميتي در نظر گرفته شده براي شرکت تعريف و تدوين شده است.
وي افزود: تدوين پروژه‌هاي مذکور در سه ماهه پاياني سال گذشته انجام شده که يکي از ويژگي‌هاي اصلي در نظر گرفته شده براي تهيه آن‌ها، مدنظر قرار دادن وظايف جديد شرکت فناوري اطلاعات است.
 مهديون ادامه داد: ايجاد مرکز هماهنگي امداد رايانه‌اي و همچنين تهيه و تدوين راهکارها و سياست‌هاي لازم براي توسعه و دسترسي به اينترنت پرسرعت، از جمله پروژه‌هاي تدوين شده محسوب مي‌شود.
وي خاطر نشان کرد: يکي ديگر از پروژه‌هايي که در بخش شاخص‌هاي توسعه فناوري اطلاعات تدوين شده است مي‌توان به به‌روزرساني فرمول محاسبه تعداد کاربران اينترنت اشاره کرد.
مدير عامل شرکت فناوري اطلاعات تصريح کرد: اين پروژه به کمک دانشگاه‌ها و مرکز آمار ايران اجرا خواهد شد.
وي تأکيد کرد: به همين منظور اواخر سال گذشته، طي نامه‌اي از تمامي دانشگاه‌هاي توانمند به منظور تعريف يک فرمول جديد براي محاسبه تعداد کاربران اينترنت در ايران دعوت به عمل آمده است.
وي افزود: از سوي ديگر، پرسش نامه هايي نيز طراحي شده تا به کمک مرکز آمار ايران، آمارگيري از کاربران و کاربردهاي اينترنت در ايران صورت گيرد.
مهديون اظهار داشت: پس از مشخص شدن نتايج آمارگيري و معين شدن نتايج تحقيقات دانشگاهي، با تلفيق اين دو شاخص، فرمول جديد محاسبه تعداد کاربران اينترنت در کشور محاسبه خواهد شد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا