تعرفه ۱۰ درصدي منجر به حذف کامل قاچاق نمي شود

“افشار فروتن لاريجاني” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام  کرد، با توجه به پيشنهاد ۱۰ درصدي تعرفه واردات از سوي کميسيون ماده يک پيش بيني مي شود که در آينده بخشي از بازار گوشي تلفن همراه از دست قاچاقچيان خارج و به فعالان  قانوني واگذار شود.وي افزود: ولي باز هم با شرايط موجود …

“افشار فروتن لاريجاني” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام  کرد، با توجه به پيشنهاد ۱۰ درصدي تعرفه واردات از سوي کميسيون ماده يک پيش بيني مي شود که در آينده بخشي از بازار گوشي تلفن همراه از دست قاچاقچيان خارج و به فعالان  قانوني واگذار شود.
وي افزود: ولي باز هم با شرايط موجود شاهد صفر شدن فعاليت قاچاقچيان نخواهيم بود چرا که اين مافيا در هر شرايطي اقدام به واردات غيرقانوني گوشي  هاي تلفن همراه خواهد کرد.
 لاريجاني خاطر نشان کرد، اين ميزان تعرفه مي تواند باعث انگيزه فعاليت شرکت هاي قانوني واردکننده گوشي هاي تلفن همراه شود چرا که با اعمال تعرفه ۱۰ درصدي بازار به شرايط مطلوبي خواهد رسيد.
رئيس انجمن صنفي فروشندگان تصريح کرد، با اعمال نهايي کاهش تعرفه ۱۰به درصد و در پي آن با گذشت زمان شاهد رسيدن به بازاري مطلوب براي خريد وفروش گوشي تلفن همراه خواهيم بود.
۱۲۹/۱۳ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا