گوشي نسل سومي “لي وايز”عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، روي اين گوشي نسل سومي  لوگوي Levi Strauss  نقش بسته است که درعين استفاده از فلز درساخت آن ، از ظرافت و صافي خاصي برخورداراست.انتظار مي رود اين گوشي از سوي جوانان که علاقه خاصي به گوشي هاي تلفن همراه مد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، روي اين گوشي نسل سومي  لوگوي Levi Strauss  نقش بسته است که درعين استفاده از فلز درساخت آن ، از ظرافت و صافي خاصي برخورداراست.
انتظار مي رود اين گوشي از سوي جوانان که علاقه خاصي به گوشي هاي تلفن همراه مد روز و لوکس دارند ، مورد استقبال قراربگيرد.
گوشي ياد شده داراي پورت خروجي USB 2.0  ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي micro SD ، بلوتوث استريو ، راديو اف ام و مودم است.
گوشي تلفن همراه Levis همچنين داراي دوربين ۲مگاپيکسلي با زوم ديجيتال ، فن آوري ۳G/Edge ، سيستم صوتي  MP3 ، قابليت پخش و  ضبط ويديويي ، قابليت ارسال و دريافت “ايميل” و قابليت هاي مختلف است  که يک کاربر از گوشي تلفن همراه انتظار دارد .
اين گوشي بسيار نازک و سبک براحتي در جيب جا مي گيرد.
قيمت و زمان ارايه به بازار اين گوشي درسايت اينترنتي موبايل واک ،  اعلام نشده است.
شرکت Levi Strauss & Co که يک شرکت خصوصي فعال  در زمينه توليد  لباس است ، درسال ۱۸۵۳ توسط فردي آلماني به نام “لوي اشتراوس” Levi Strauss از اهالي ايالت “باواريا” آلمان ،   در آمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن نيز در شهر سانفرانسيسکو واقع در ايالت کاليفرنيا آمريکا قراردارد.
اين شرکت در سالهاي دهه ۱۹۲۰ ميلادي  لباس هاي جين با مارک “لي وايز” توليد مي کرد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا