بازي موبايلي Elemental Mageبه بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي  که ترکيبي از خيال ، اتفاق و معما است تجربه يک بازي شبيه RPG را براي کاربران فراهم مي کند. اين بازي ۵۰ مرحله مختلف دارد که شامل نردبان مرگ و پيدا کردن گنج است و کاربر بايد از بعضي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين بازي  که ترکيبي از خيال ، اتفاق و معما است تجربه يک بازي شبيه RPG را براي کاربران فراهم مي کند.
اين بازي ۵۰ مرحله مختلف دارد که شامل نردبان مرگ و پيدا کردن گنج است و کاربر بايد از بعضي خطرها فرار و معماها را حل کند.
در طول بازي کاربر مي تواند از قدرت هاي جادويي طبيعت همچون آب و آتش و يخ براي حل مشکلات و چيره شدن بر دشمنان استفاده کرده و در اين راه به کوه هاي سرد، جنگل هاي تاريک و صحراهاي ناشناخته سفر کند.
اين بازي از طريق وب سايت Mojo Mobile به پنج زبان انگليسي، فرانسوي، اسپانيايي، ايتاليايي و آلماني در دسترس تمامي کاربران در سراسر دنيا قرار دارد.
اين بازي با گوشي ها داراي سيستم جاوا MIDP 2 و برندهايي چون نوکيا، سامسونگ، سوني اريکسون، موتورولا، ال جي، شارپ، زيمنس، ساژم و وودافون سازگار است.
Elemental Mage سومين بازي پس از بازي هاي “Vampires Dawn  Deceit of Heretics” ،Vampires Dawn و Battle Towers” است که اين شرکت به بازار عرضه کرده است.
۱۳۵/۱۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا