کوالکام شرکت Ronda اسپانيا را خريداري کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”جف ون گل”يکي از مديران ارشد کوالکام فعاليت اصلي اين شرکت را در زمينه احداث، گسترش و بهره برداري سيستم مديريت گروهي FMSبه منظور فعاليت هاي لجستيکي و ترابري در اسپانيا و پرتغال عنوان کرد.وي ضمن اشاره به اين موضوع که فرصت هاي موجود در بازار ارتباطات اسپانيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”جف ون گل”يکي از مديران ارشد کوالکام فعاليت اصلي اين شرکت را در زمينه احداث، گسترش و بهره برداري سيستم مديريت گروهي FMSبه منظور فعاليت هاي لجستيکي و ترابري در اسپانيا و پرتغال عنوان کرد.
وي ضمن اشاره به اين موضوع که فرصت هاي موجود در بازار ارتباطات اسپانيا و پرتغال بسيار بکر و مستعد مي باشد، خاطر نشان کرد که  اين شرکت مي تواند اين امکان را فراهم آورد تا با استفاده از راهکارها ي روآندا  و سياست هاي سنجيده خود اقدامات لازم را در جهت سلطه هر چه بيشتر بر بازار فناوري هاي ارتباطي انجام دهد.
وي افزود:شرکت Rondaتوزيع کننده سرويس و توليدات EutelTRACS است که در سال ۱۹۹۴ميلادي آغاز بکار کرده است.
ون گل گفت:با ادغام اين شرکت با کوالکام ، رواندا به عنوان نماينده کوالکام در مادريد اسپانيا وظيفه سرويس دهي و پشتيباني از مشتريان محلي اين شرکت را بر عهده خواهد داشت.
Qualcomm يکي از بزرگ ترين توليدکنندگان تجهيزات ميکرو جهان مي باشد که به گفته مرکز تحقيق و توسعه ارتباطات مخابراتي بي سيم آمريکا درآمد آن در فصل اول سال۲۰۰۸ ميلادي، ۲.۴ميليارد دلار بوده است.
اين مرکز در گزارش خود آورده است : اين شرکت همچنين انتظار دارد که حدود۹۵ ميليونCDMA را در کل بازارهاي جهاني عرضه کند و درآمدي در حدود ۲۱۱ميليون دلار در فصل اول به دست آورد.
“پول اي جاکوبز”مدير کوالکام گفت که در حال حاضر تقاضا براي دستگاههايي مجهز به سرويس CDMAروز به روز در حال افزايش است وکوالکام با تمام امکانات در صدد ارتقاي چيپ ست هاي CDMA است.
تعداد کاربران اسپانيا تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي،۴۹ميليون نفر بوده وضريب نفوذ تلفن همراه دذر اين کشور  108درصد است.
در اين کشورچهار اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در پرتغال تا پايان سپتامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۱۳ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۵درصد اعلام شده است.
چهار اپراتورارتباطي فعال در اين کشور وجود دارد.
تعداد اپراتورهاي فعال در اين کشور چهار اپراتور اعلام شده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا