هدست بلوتوت موتورولا H710 در استراليا عرضه شد

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتلي “موبايل واک” ؛ اين هدست بلوتوث چند کاره با سيستم هاي اتصال پيشرفته ، مناسب کاربراني است که داراي مشغله کاري فراواني هستند.اين وسيله که با سيستم طراحي RapidConnect™ flip شرکت موتورلا ساخته شده است ، اين امکان را براي کاربر فراهم مي کند که …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتلي “موبايل واک” ؛ اين هدست بلوتوث چند کاره با سيستم هاي اتصال پيشرفته ، مناسب کاربراني است که داراي مشغله کاري فراواني هستند.
اين وسيله که با سيستم طراحي RapidConnect™ flip شرکت موتورلا ساخته شده است ، اين امکان را براي کاربر فراهم مي کند که فقط با بازکردن قسمت مربوط به ميکروفن آن مي تواند به تلفن ورودي جواب بدهد و سپس با بستن آن ضمن صرفه جويي در مصرف باتري که نتيجه آن افزايش زمان مکالمه خواهد بود ، آن را خاموش مي کند.
 اين وسيله داراي سيستم کاهش صداي برگشتي (اکو) و همچنين صداهاي مزاحم محيطي است .
هدست بلوتوث Motorola H710 داراي سيستم هاي متعدداز جمله سيستم کنترل باتري ، سيستم Easypair موتورولا است که امکان اتصال خود کار اين هدست را به وسايل صوتي ديگر  فراهم مي کند.
بخش تو گوشي اين هدست بلوتوث طوري طراحي و ساخته شده است که کاربر به راحتي و با امنيت کامل مي تواند از آن استفاده کند.
اين وسيله به قيمت ۹۵/۱۲۹ دلار در فروشگاههاي معتبر عرضه مي شود.
 شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.
اين شرکت  66 هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا