ال جي با گوشي Viewty مسابقه برگزار مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين شرکت به بهترين تصويري که با دوربين اين گوشي ها گرفته شود، ۱۰ هزار دلار جايزه مي دهد. اين مسابقه با عنوان Viewtyful World و با حضور شرکت هاي ياهو، Flicr و National Geographic برگزار خواهد شد. همه علاقه مندان مي توانند عکس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين شرکت به بهترين تصويري که با دوربين اين گوشي ها گرفته شود، ۱۰ هزار دلار جايزه مي دهد. 
اين مسابقه با عنوان Viewtyful World و با حضور شرکت هاي ياهو، Flicr و National Geographic برگزار خواهد شد. 
همه علاقه مندان مي توانند عکس ها و تصاوير خود را تا ۱۱ ژوئن ميلادي به وب سايت اين شرکت ارسال کنند وهمه عکس ها بايد با شفافيت تصوير و رزولوشن ثابت با ابعاد ۱۷۵×۲۵۴ باشد. 
به کساني که به شکل آنلاين بيشترين راي را بياورند سه دستگاه گوشي Viewty تعلق مي گيرد.
با اين حال هر هفته دو عکس توسط يک عکاس مشهور National Geographic انتخاب مي شود و سرانجام برنده نهايي ۱۰ هزار دلار جايزه نقدي دريافت خواهد کرد و تصوير وي در مجله National Geographic چاپ و منتشر خواهد شد. 
گوشي LG Viewty به تازگي در ۶۰ کشور دنيا منتشر شده و يک دستگاه نسل سومي با دوربين ۵ مگاپيکسل است که از قابليت زوم خودکار، فلش و ضبط ويديو، واسط کاربري لمسي و بالاخره ويژگي هاي بسيار پيشرفته برخوردار است.
اين گوشي با قيمت ۵۰۰ دلار از فروش قابل توجهي در اروپا و ساير نقاط جهان برخوردار شده است، اما هنوز به آمريکا نرسيده و احتمال مي رود اگر در اين کشور عرضه شود به شکل نسل سومي عرضه نخواهد شد. 
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا