همکاري نوکيا زيمنس با تلکام بوسني و هرزگوين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين زمينه گفت: نوکيا زيمنس قصد دارد براي ارتقا اين فناوري از تکنولوژي DWDM استفاده کنند.وي افزود: شبکه DWDM نوکيا زيمنس بر پايه پلت فورم ۷۳۰۰ SURPASS hiT  قادر است در حل مشکلات ترافيکي آينده مثمر ثمر باشد.اين مقام آگاه که نامش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين زمينه گفت: نوکيا زيمنس قصد دارد براي ارتقا اين فناوري از تکنولوژي DWDM استفاده کنند.
وي افزود: شبکه DWDM نوکيا زيمنس بر پايه پلت فورم ۷۳۰۰
SURPASS hiT  قادر است در حل مشکلات ترافيکي آينده مثمر ثمر باشد.
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشدبا بيان اين که همگام شدن سريع با فناوري هاي روز دنيا يکي از مهم ترين معيار هاي قرار گرفتن در گروه جوامع رشد يافته است، گفت:بوسني هرزگوين قصد دارد در آينده اي نزديک فناوري UMTSوVOIPرا در اختيار کاربران خود قراردهد.
“ندزادرسيد بگوويچ”يکي از مديران ارشد  BHتلکام اعلام کرد : مرحله اول عملياتي اين طرح فصل دوم سال ۲۰۰۸ به بهره برداري خواهد رسيد.
وي از جمله مفاد ديگر موجود در قرارداد را ارايه سرويس هاي سيستم مديريت شبکه براي شبکه هاي نسل آينده نوري اعلام کرد که نوکيا زيمنس موظف به انجام آن مي باشد.
شبکه هاي نوکيا زيمنس يک شرکت تهيه کننده راهکارهاي ارتباطي است که با مشارکت نوکيا و زيمنس در لندن و توکيو راه اندازي شد ودر ۱۵۰کشور جهان سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در بوسني هرزگوين بيش از سه ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۷۹.۵ درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۳اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که BHتلکام با بيش از يک ميليون کاربر رتبه نخست را در بين ديگر رقبايش دارا مي باشد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا