رکود خريد و فروش سيم کارت در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، افت قيمت سيم کارت هاي همراه اول طي چند روز اخير باعث شده تا اکثر فروشندگان شاهد کاهش و در برخي از مناطق تهران نيز شاهد کسادي خريد و فروش سيم کارت هاي همراه اول نسبت به گذشته باشند. “علي حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين …

به گزارش خبرنگار موبنا، افت قيمت سيم کارت هاي همراه اول طي چند روز اخير باعث شده تا اکثر فروشندگان شاهد کاهش و در برخي از مناطق تهران نيز شاهد کسادي خريد و فروش سيم کارت هاي همراه اول نسبت به گذشته باشند.
“علي حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: مدتي بود که با انتشار خبر واگذاري سيم کارت هاي ۱۵۰  هزار توماني بازار سيم کارت رونق خود را از دست داده بود ولي با گذشت زمان و تعديل چشمگير قيمت هاي سيم کارت اپراتور اول، همچنان شاهد بي رونقي اين بازار شده ايم.
وي افزود: در حال حاضر اکثر مشتريان از خريد خط هاي همراه اول خودداري مي کنند و با توجه به اين شرايط پيش بيني مي شود که به صورت مجدد نيز قيمت تمامي کدهاي اپراتور اول کاهش يابد.
حيدري قيمت سيم کارت کارکرده کد يک را در حدود پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال تا پنج ميليون و ۵۵۰ هزار ريال اعلام کرد.
در همين حال سيم کارت صفر کدهاي دو، سه و چهار با بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت هاي کارکرده کدهاي فوق با قيمت چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۵۰ هزار ريال  معامله مي شود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي پنج، شش،هفت و هشت به قيمت سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و دوم ميليون و ۶۰۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق با قيمت دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
 129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا