تي موبايل و اورنج عاملان اصلي رشد بازار سرويس FMC

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز آمده ، رشد بازار تجهيزات زيربنايي اين سرويس به منظور همگرايي جهاني آن که شامل کنترلرهاي شبکه UMA ودرگاه ها همگرايي دسترسي هاي چند گانه مي شود، بين سالهاي ۲۰۰۶تا ۲۰۰۷ پنج برابر شده است و پيش بيني مي شود اين ميزان رشد در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش اين مرکز آمده ، رشد بازار تجهيزات زيربنايي اين سرويس به منظور همگرايي جهاني آن که شامل کنترلرهاي شبکه UMA ودرگاه ها همگرايي دسترسي هاي چند گانه مي شود، بين سالهاي ۲۰۰۶تا ۲۰۰۷ پنج برابر شده است و پيش بيني مي شود اين ميزان رشد در فاصله زماني ۲۰۰۷تا ۲۰۱۱به ده برابر برسد.
اينفنتيک بازارتجهيزات همگرايي تلفن همراه-ثابت را از جمله بازار هاي نوظهور ساليان اخيردانست و عامل آن را گسترش شبکه هاي UMAدر اروپا توسط اورنج و حرکت آن به سوي شمال آمريکا به وسيله واحد آمريکايي تي موبايل آلمان اعلام کرد.
اينفونتيک نرخ رشد کاربران سرويس FMC را تا سال ۲۰۱۱حدود ۶۳ميليون نفر اعلام و خاطر نشان کرد ،اکثريت اين افراد را  کاربران شبکه UMA تشکيل خواهند داد.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان،آمريکا،شيلي،کلمبيا،پاراگوئه،اروگوئه،مکزيک،پورتريکو،اکوادور،پرو،برزيل،جمهوري دومنيکن،گواتمالا،هوندوراس،نيکاراگوئه،اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷حدود۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است.
رتبه تي موبايل در آلمان اول و در جهان ششم مي باشد.
در انگليس ۱۱اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که اورنج با ۱۵ميليون و ۴۰۰هزار کاربر رتبه پنجم را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه هشتم را در بين اپراتورهاي ارتباط از راه دور جهان  به خود اختصاص داده است.
اينفونتيک ريسرچ اولين مرکزي است که تحقيقاتي را در زمينه بررسي و آناليز بازار بين المللي شبکه هاي ارتباطي و صنايع مخابراتي انجام داده استومقر اصلي اين مرکز در آمريکا مي باشد.
اينفونتيک علاوه بر آمريکا در لندن نيز شعبه دارد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا