زمان قطعي‌هاي اينترنت کاهش و قطعي هاي فيبر نوري افزايش داشت

  به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات “محمد باقر ظهوري فر”، مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت، اظهار داشت: در سال ۸۶، زمان قطعي‌هاي اينترنت نسبت به زمان مشابه سال پيش از آن به طور متوسط، حدود ۱۰ درصد کاهش يافته است  .وي افزود: اين در حالي است که …

  به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات “محمد باقر ظهوري فر”، مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت، اظهار داشت: در سال ۸۶، زمان قطعي‌هاي اينترنت نسبت به زمان مشابه سال پيش از آن به طور متوسط، حدود ۱۰ درصد کاهش يافته است  .
وي افزود: اين در حالي است که طي سال گذشته نسبت به زمان مشابه سال ۸۵، تعداد قطعي‌هاي فيبرنوري افزايش يافته است.
باقر ظهوري‌فر با بيان اين مطلب که افزايش طرح‌هاي عمراني طي سال گذشته يکي از اصلي‌ترين دلايل افزايش قطعي‌هاي فيبرنوري بوده است، گفت: در طول سال ۸۶، وزارت‌خانه‌هاي راه و نفت بيشترين آسيب را به خطوط فيبرنوري زده‌اند به طوري که ۲۵ درصد قطعي‌ها مربوط به اين دو نهاد بوده است.
وي خاطر نشان کرد: توسعه شبکه فيبرنوري  نيز در سال گذشته، يکي ديگر از دلايل افزايش تعداد قطعي‌ها بوده است چرا که شرايط بالقوه‌تري براي آسيب ديدگي خطوط توسط پيمانکاران عمراني به وجود آمد.
مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت در خصوص تلاش‌هاي صورت گرفته براي کاهش زمان قطعي را نيز تصريح کرد: علي‌رغم افزايش تعداد قطعي‌هاي خطوط فيبرنوري، با در نظر گرفتن تمهيدات ويژه از جمله پيش بيني خطوط پشتيبان و انتقال بار ترافيکي از مسيرهاي متفاوت، مدت زمان قطعي‌ها کاهش پيدا کرده است.
ظهوري فر تاکيد کرد: نمي توان انتظار داشت که فعاليت هاي عمراني متوقف و يا کاهش يابد اما از نهادها و سازمان هاي مختلف انتظار داريم تا با اطلاع‌رساني،‌همکاري و هماهنگي،‌امکان کاهش قطعي هارا در سال جاري فراهم کنند.
وي ادامه داد: شرکت ارتباطات زيرساخت آمادگي دارد تا در صورت هماهنگي سازمان‌ها با جابجايي کابل‌ها و مسير انتقال ترافيک شرايط را براي انجام کارهاي عمراني آسانتر کند.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا