مدل k550 سوني اريکسون

بيشتر سطح پنل جلويي به صفحه نمايش TFT با درجه وضوح ۱۷۶در۲۲۰ پيکسل اختصاص داده شده و کمي بالاتر از آن نام شرکت سازنده و منفذ اسپيکر واقع شده است. صفحه نمايش داراي يک فريم باريک نقره اي رنگ است که با کليدهاي صفحه کليد و ديگر کليدهاي گوشي، هم خواني دارد. کمي پايين تر …


بيشتر سطح پنل جلويي به صفحه نمايش TFT با درجه وضوح ۱۷۶در۲۲۰ پيکسل اختصاص داده شده و کمي بالاتر از آن نام شرکت سازنده و منفذ اسپيکر واقع شده است. صفحه نمايش داراي يک فريم باريک نقره اي رنگ است که با کليدهاي صفحه کليد و ديگر کليدهاي گوشي، هم خواني دارد. کمي پايين تر از صفحه نمايش، کليد هدايت کننده به رنگ نقره اي واقع شده است.
در کناره سمت چپ گوشي، کليد تنظيم کننده ميزان صدا و Fast Port (همانند مدل W880) تعبيه شده اند. قسمت پايين گوشي تقريباً خالي از هر گونه عنصري است. در قسمت بالايي تنها دکمه خاموش و روشن کننده و پورت مادون قرمز جاي دارند. در کناره سمت راست نيز کليد پخش کننده کاربردهاي دوربين و کليد دو جهته بزرگنمايي و همچنين دو قسمت کشويي براي قفل کردن پوشش باتري، قرار گرفته است.
 قسمت پشتي گوشي، خصوصاً پوشش لنز دوربين آن بسيار زيبا طراحي شده است که با حرکت دادن اين پوشش، کاربردهاي دوربين بصورت اتوماتيک فعال مي شوند که در کنار آن دو LED نيز قرار دارد.


** صفحه نمايش


صفحه نمايش K550 از تکنولوژي TFD بهره مي برد که تقريباً کيفيتي مطابق با TFT دارد. چنين صفحه نمايشي در مدل هاي K600، K608 و K610 نيز بکار رفته است. اين صفحه نمايش ۱.۹ اينچي است که قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ با درجه وضوح ۱۷۶ در ۲۲۰ را دارد و در نور مستيم خورشيد نيز کاملاً خوانا و قابل رويت است.
** حافظه داخلي
حافظه داخلي اين گوشي ۶۴ مگابايتي است که توسط کارت حافظه(Memory Stick Micro (M2 تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
** باتري
با جابجا کردن قسمت پشتي گوشي، جايگاه باتري و اسلات کارت حافظه را خواهيد يافت. باتري استفاده شده در K550 از نوع BST-33 Li-Polymer با گنجايش ۹۵۰mAh است.


** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
سوني اريکسون K550 مجهز به يک دوربين دو مگاپيکسلي به همراه فوکوس اتوماتيک و دو فلاش LED با قابليت ۳۲x بزرگنمايي است.
عکس هاي گرفته شده توسط K550 کيفيت مطلوب و قابل قبولي دارند. از طريق کاربرد Photodj، کاربران امکان ويرايش عکس ها را خواهند داشت و مي توانند عکس ها را به سليقه خود تغيير و يا اينکه تبديل به MMS کنند. از ديگر امکانات اين دوربين، روش شب، تايمر، پانوراما، اضافه کردن فريم ، تنظيمات رنگ و … است. درجه وضوح عکس ها برابر با ۱۶۳۲*۱۲۲۴ پيکسل است و در مقايسه با ديگر مدل ها مي توان گفت که کيفيت عکس هاي گرفته شده توسط K550 با مدل هاي K750، W800 و W810 برابري مي کند. با توجه به ضخامت باريک گوشي، سنسورهاي آن نيز کوچک تر هستند.
** سخن آخر
اين گوشي بعد از عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و ۵۵۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا