موتورولا امتياز قرارداد وايمکس تايوان را به دست اورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”چارلي وو”مدير عامل “فيتل”: در اين باره گفت: اپراتور فيتل مجوز ارايه سرويس وايمکس در اين کشور را در سال ۲۰۰۷ميلادي به دست آورد .وي افزود:موتورولا در مدت ۸ماهي که اين اپراتور توانسته مجوز را از سازمان ارتباطات اين کشور به دست آورد سومين شرکتي است که در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”چارلي وو”مدير عامل “فيتل”: در اين باره گفت: اپراتور فيتل مجوز ارايه سرويس وايمکس در اين کشور را در سال ۲۰۰۷ميلادي به دست آورد .
وي افزود:موتورولا در مدت ۸ماهي که اين اپراتور توانسته مجوز را از سازمان ارتباطات اين کشور به دست آورد سومين شرکتي است که در زمينه ارايه فناوري وايمکس با اين اپراتور تفاهمنامه منعقد مي کند.
چارلي وو،خاطر نشان کرد::فناوري نسل جديد سرويس هاي پهن باند اين امکان را در اختياراين اپراتور قرارمي دهد که سرگرمي هاي رسانه اي غني و سرويس هاي اطلاعاتي پرسرعت را در اختيار کاربران خود قراردهد.
وي گفت:فيتل سرويس هاي ارتباط از راه دور تلفن همراه را از طريق شبکه PHS در اختيار کاربران خود قرار مي دهد و در حال حاضر بيش از يک ميليون کاربر دارد.
 وي معتقد است که اين قرارداد سرعت پيشرفت شبکه وايمکس در اين کشوررا افزايش خواهد داد و باعث افزايش سهم بازارموتورولا در اين منطقه و سراسر جهان خواهد شد. 
“سيمون ليئونگ”مدير بخش آسيا اقيانوسيه موتورولا گفت:انتظار داريم اين صنعت تمام سرويس هاي تجهيزات ارتباطي،کارت هاي PC ودستگاه هاي تلفن را تحت پوشش خود دراورد.
وي افزود:اين پروژه در نيمه اول سال ۲۰۰۸ اجرا خواهد شد.
شرکت آمريکايي موتورولا قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه تايوان  طبق آمارجولاي ۲۰۰۶ميلادي ،بيش از ۲۲ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۰.۲درصد اعلام شده است.
تايوان ۹اپراتور ارتباطي فعال دارد که فيتل با بيش از يک ميليون کاربر رتبه پنجم را در جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا