کودکان استفاده از تلفن همراه را به مسن ترها آموزش مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اسمارت کمپاني”، اين سرويس که توسط جوانان ايجاد شده به کودکان آموزش مي دهد که چگونه نحوه استفاده از تلفن همراه را به افراد نا آشنا به تکنولوژي و سالخوردگان ياد دهند.تحول تکنولوژي تلفن همراه چنان سريع بوده است که به سختي مي توان پذيرفت …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “اسمارت کمپاني”، اين سرويس که توسط جوانان ايجاد شده به کودکان آموزش مي دهد که چگونه نحوه استفاده از تلفن همراه را به افراد نا آشنا به تکنولوژي و سالخوردگان ياد دهند.
تحول تکنولوژي تلفن همراه چنان سريع بوده است که به سختي مي توان پذيرفت که برخي از افراد بخصوص آنهايي که با اين تکنولوژي بزرگ شده اند، ممکن است براي استفاده از آن به کمک نياز داشته باشند.
اين سرويس از سطوح مختلف پيشرفته  مانند استفاده از متن هاي پيش نويس، ايجاد گروه هاي تماس، فعال کردن بلوتوث و جستجو در اينترنت همراه تا کاربردهاي ابتدايي موبايل مانند قفل کردن صفحه کليد، ارسال پيام کوتاه و استفاده از صندوق صوتي برخوردار است.
موسسه “اسپرينگ وايز” ايده هاي جديد تجاري را در سراسر جهان براي سرمايه گذاري، سازگاري، توسعه، شراکت داخلي يا بين المللي ارايه مي دهد.
 اين موسسه با بيش از ۸ هزار نماينده در بيش از ۷۰ کشور در تماس است و اخبار ، گزارش و يافته هاي اين موسسه در سايت ترند واچينگ ارسال مي شود  و بيش از ۲۱۰ هزار بازرگان حرفه اي در بيش از ۱۲۰ شرکت در آن عضو هستند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا