ممنوعيت استفاده از تلفن همراه براي رانندگان کويتي

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “کويت تايمز”، رانندگاني که توسط پليس راهنمايي رانندگي در حال استفاده از تلفن همراه متوقف شوند، ۵ درهم کويت جريمه شده  و اگر موضوع به دادگاه کشيده شود جريمه ممکن است به ۱۵ درهم کويت افزايش يابد.اين قانون فقط در مواقعي که تلفن همراه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “کويت تايمز”، رانندگاني که توسط پليس راهنمايي رانندگي در حال استفاده از تلفن همراه متوقف شوند، ۵ درهم کويت جريمه شده  و اگر موضوع به دادگاه کشيده شود جريمه ممکن است به ۱۵ درهم کويت افزايش يابد.
اين قانون فقط در مواقعي که تلفن همراه در دست گرفته شود صدق مي کند و مواقعي که رانندگان براي صحبت از هندزفري يا بلوتوث استفاده کنند را در بر نمي گيرد.
اين وزارتخانه همچنين اعلام کرد که قانون ياد شده از اول  ماه مي به اجرا در مي آيد.
تصويب و اجراي اين قانون با توجه به آمار ميزان تصادفات مرگبار در کويت يک ضرورت اجتناب ناپذير بوده است.
البته مردم کويت عقيده دارند که موضوعات مهمتر از مکالمه با تلفن همراه در حين رانندگي وجود دارد که بايد مورد توجه قرار گيرد و به عنوان قانون به تصويب  برسد.
آنان اعلام داشتند که از جمله مسايلي که بايد قانون گذاران اين کشور مورد توجه قرار دهند ، معضل ترافيک است بطوري اکنون وضعيت به گونه اي شد که تنها زمان مناسب براي  رانندگي ساعات بين ۱۲ شب تا ۶ صبح است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا