در آمد اپراتورچند مليتي “زين” ۳۲ درصد افزايش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت : با وجود اين که در امد اين شرکت با اين افزايش به بيش از ۵ميليارد دلار رسيده است اما سود خالص آن تنها ۱۱درصد افزايش داشته که دليل آن در دست بررسي است.وي افزود : رشد تعداد کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات آگاه در اين باره گفت : با وجود اين که در امد اين شرکت با اين افزايش به بيش از ۵ميليارد دلار رسيده است اما سود خالص آن تنها ۱۱درصد افزايش داشته که دليل آن در دست بررسي است.
وي افزود : رشد تعداد کاربران در طي سه سال گذشته بسيار چشمگير بوده است که اين نشان دهنده کيفيت سرويس هاي ارتباطي اين اپراتور است.
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد ،گفت:در فصل آخر سال گذشته درآمد حاصل از سرويس  دهي اين اپراتور در ۲۰بازار جهاني تحت سلطه حدود ۱۶درصد رشد داشته است.
تعداد کل کاربران اين اپراتور ۳۱ميليون ۲۰۰هزار نفر اعلام شده است که از اين تعداد ۲۱تا ۲۷ميليون آن در طي يک سال گذشته به کاربران اين اپراتور افزوده شده است.
زين شرکت ارتباط از راه دور چند مليتي است و برخي کشورهاي خاورميانه و کويت،بحرين و عربستان سعودي در آن سهم دارند.
اين شرکت در  لبنان ،عراق،بورکينا فاسو، چاد، جمهوري کنگو، گابون ،کنيا، ماداگاسکار و چند کشور آفريقايي ديگر سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا