” ايرتل” هند سرويس تهيه نسخه پشتيبان گوشي را درپنجاب راه اندازي کرد

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “اينديا تايمز دات کام “، با ارايه اين سرويس ، کاربران تلفن همراه در پنجاب مي توانند از اطلاعات موجود روي تلفن هاي همراه نسخه پشتيبان تهيه کنند.شرکت ياد شده طي بيانيه اي اعلام کرد ،  کاربران گوشي هاي تلفن همراه در پنجاب با استفاده از …

به گزارش گروه اخبارخارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “اينديا تايمز دات کام “، با ارايه اين سرويس ، کاربران تلفن همراه در پنجاب مي توانند از اطلاعات موجود روي تلفن هاي همراه نسخه پشتيبان تهيه کنند.
شرکت ياد شده طي بيانيه اي اعلام کرد ،  کاربران گوشي هاي تلفن همراه در پنجاب با استفاده از سرويس ياد شده مي توانند از اطلاعات مربوط به تماس ها ، تقويم ، پيام کوتاه ، عکس ها ، تصاوير ويديويي و فايل هاي موسيقي موجود روي گوشي هاي تلفن همراه با توجه به نوع اشتراک نسخه پيشتيبان تهيه کنند.
به گزارش ايرتل، کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس جديد ، يک نسخه کپي امن از تمامي اطلاعات ضبط شده و موجود روي تلفن هاي همراه تهيه و نگهداري کنند.
اين سرويس براي گوشي هاي تلفن همراه داراي سيستم GPRS نيز با صرف هزينه ماهانه ۳۰ روپيه هند، قابل دسترسي است.
شرکت ” بهارتي انترپرايزز” (ايرتل) Bharti Enterprises (Airtel)   در سال ۱۹۸۵ در هند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در شهر” دهلي نو” قراردارند.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور (Industry Telecom ) فعاليت مي کند و درآمد آن سالانه ۶۵/۴ ميليارد دلار اعلام شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا