کاهش عرضه گوشي سامسونگ مدل E250

به گزارش خبرنگار موبنا، با قرار داشتن در روزهاي پاياني سال وارد کنندگان غيرقانوني با توجه به سياستي که کاهش عرضه اکثر گوشي ها را در بر دارد منجر به افزايش قيمت چشمگير ۱۰۰ هزار ريالي اين مدل سامسونگ در بازار شده است. گوشي سامسونگ مدل E250 که طي دو ماه اخير پرفروش ترين مدل …

به گزارش خبرنگار موبنا، با قرار داشتن در روزهاي پاياني سال وارد کنندگان غيرقانوني با توجه به سياستي که کاهش عرضه اکثر گوشي ها را در بر دارد منجر به افزايش قيمت چشمگير ۱۰۰ هزار ريالي اين مدل سامسونگ در بازار شده است.
گوشي سامسونگ مدل E250 که طي دو ماه اخير پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تهران بوده است چندي پيش به بهاي يک ميليون و ۵۰ هزار ريال به فروش مي رسيد.
اين گوشي کشويي هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله خانم هاي ايراني قرار گرفته است توانست به در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶در رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است. اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا