ال جی دو گوشی ویندوز موبایلی ۶.۵ به بازار آمریکا عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، بر اساس اخرین اخبار منتشر شده، مایکروسافت اعلام کرده که سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ را ششم اکتبر روانه بازار می کند به همین دلیل هم شرکت ال جی هم برای عرضه گوشی هایش در همان زمان برنامه ریزی کرده است.ال جی پیشتر اعلام کرده بود …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، بر اساس اخرین اخبار منتشر شده، مایکروسافت اعلام کرده که سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ را ششم اکتبر روانه بازار می کند به همین دلیل هم شرکت ال جی هم برای عرضه گوشی هایش در همان زمان برنامه ریزی کرده است.
ال جی پیشتر اعلام کرده بود که سه گوشی ویندوز موبایلی در طول سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه خواهد کرد اما هنوز اعلام رسمی در این زمینه منتشر نشده تنها اطلاعاتی درباره گوشی GM750 ارایه شده که انتظار می رود به بازار اروپا عرضه شود.
این دستگاه ها شامل یک گوشی با صفحه نمایش لمسی که احتمالا GM750 خواهد بود، یکی به شکل کندی بار و دارای صفحه کلید کامل QWERTY و دیگری کشویی و با صفحه کلید کامل خواهد بود.
بر اساس گزارش پی سی ورد، شرکت ال جی فروشگاه نرم افزاری اش را در آمریکا همزمان با عرضه دو گوشی جدیدش ارایه خواهد کرد و کاربران به بیش از دوهزار نرم افزار تا پیش از پایان سال جاری میلادی دسترسی خواهند داشت.
علاوه بر دسترسی به فروشگاه نرم افزاری ال جی دو گوشی ویندوز موبایلی جدید ال جی به Marketplace مایکروسافت هم که از ۶ اکتبر برای تلفن های همراه راه اندازی خواهد شد دسترسی خواهند داشت.
گوشی Incite اولین گوشی ویندوز موبایلی ال جی است که توسط AT&T روانه بازار آمریکا شده است و انتظار می رود که گوشی های ویندوز موبایلی دیگر ال جی هم توسط این اپراتور به بازار امریکا عرضه شوند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا