پروژه تحقیقاتی تلویزیون اینترنتی درمرکز تحقیقات تعریف نشده است

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه معمولا پیش از آغاز طرح تحقیقاتی و مطالعاتی پروژه خاصی در مرکز تحقیقات، میزان تقاضای آن مورد ارزیابی قرار می گیرد، اظهار داشت: اما شرکت و یا سازمان خاصی که متولی تلویزیون اینترنتی باشد و از آن حمایت کند، در این حوزه …

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه معمولا پیش از آغاز طرح تحقیقاتی و مطالعاتی پروژه خاصی در مرکز تحقیقات، میزان تقاضای آن مورد ارزیابی قرار می گیرد، اظهار داشت: اما شرکت و یا سازمان خاصی که متولی تلویزیون اینترنتی باشد و از آن حمایت کند، در این حوزه شناسایی نشده است.
وی گفت: در سال های گذشته پروژه های مشابهی در این زمینه در مرکز تحقیقات تعریف شده ولی به دلیل نبود متقاضی مورد پیگیری قرار نگرفت وتلویزیون اینترنتی نیز ازاین امر مستثنی نخواهد بود.
اما مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیش ازاین ارائه تلویزیون اینترنتی (IPTV) را درراستای وظایف مخابرات ندانسته و اظهارداشت: سازمان صداو سیما مسئول تلویزیون اینترنتی در کشور است.
به گفته صابر فیضی از چندی پیش زیرساخت های فنی این سرویس فراهم است اما صدا و سیما باید در زمینه ارائه و تولید محتوا در این سرویس  اقدامات لازم را انجام دهد.
این در حالیست که بهره برداری از تلویزیون اینترنتی نیازمند به مشارکت  فراسازمانی صدا و سیما، شرکت مخابرات و بخش خصوصی است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا