INQ بازار اندروییدی‌های ارزان قیمت را به چنگ می آورد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از زددی، شرکت INQ اعلام کرده که برای تولید و عرضه گوشی هوشمند بر پایه سیستم عامل اندرویید تا سال ۲۰۱۰ برنامه ریزی می کند.البته شرکت INQ هنوز نتوانسته وارد بازار آمریکا شود اما تعداد زیادی از گوشی هایش در بازارهای کشور های دیگر ارایه کرده است.این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از زددی، شرکت INQ اعلام کرده که برای تولید و عرضه گوشی هوشمند بر پایه سیستم عامل اندرویید تا سال ۲۰۱۰ برنامه ریزی می کند.
البته شرکت INQ هنوز نتوانسته وارد بازار آمریکا شود اما تعداد زیادی از گوشی هایش در بازارهای کشور های دیگر ارایه کرده است.
این شرکت که گوشی های ارزان قیمت تولید می کند امکان دسترسی گوشی هایش را به وب سایت هایی چون فیس بوک، اسکایپ، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی فراهم کرده است.
شرکت INQ پیش از این استراتژی جدی برای عرضه گوشی های ۴۹ دلاری در بازار آمریکا داشت و هم اکنون برای عرضه یک گوشی که از سیستم عامل اندرویید پشتیبانی کند برنامه ریزی می کند.
این شرکت در صدد است گوشی های هوشمند اندروییدی را با قیمت ۷۹، ۹۹ و ۱۹۹ دلار به بازار عرضه کند که به این ترتیب پیش بینی می شود بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت را در قبضه خود بگیرد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا