معرفی گوشی های تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی W595 سونی اریکسون با قیمت۱۹۰ هزار تومان به عنوان پرفروشترین های این برند در هفته ای که گذشت معرفی شد. این گوشی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی W595 سونی اریکسون با قیمت۱۹۰ هزار تومان به عنوان پرفروشترین های این برند در هفته ای که گذشت معرفی شد.
 این گوشی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۴۰مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت از ویژگی های اصلی W595 سونی اریکسون به شمار می آید.
گوشی w302 سونی اریکسون نیز با بهای فروش  110 هزار تومان با گارانتی متفرقه در اختیار مشتریان قرار گرفت و توانست دربازار از فروش خوبی برخوردار شود
گوشی ۶۵۰۰ اسلاید که در هفته گذشته با گارانتی رسمی به بهای ۲۶۵ هزار تومان فروخته شد به دلیل استقابل مشتریان در لیست گوشی های پرفروش برند نوکیا قرار گرفت.
این گوشی کشویی از مشخصاتی همچون صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
دو مدل S5233 و F480 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۸۵ و ۲۸۵ هزار تومان به فروش می رسد طی هفته ای که گذشت توانست مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSDTransFlash تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی S5233 به شمار می آید.
گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است با بهای فروش ۲۸۵ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
گوشی Diamond2  اچی تی سی با قیمت فروش ۵۷۰هزار تومان توانست در جایگاه اول پرفروش ترین های این برند هفته گذشته در بازار قرار گیرد.
صفحه نمایش لمسی،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا