عرضه موبایل قرآنی در هفدهمین نمایشگاه قرآنی

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،  این گوشی تلفن همراه با قابلیت ویژه برای اجرای برنامه‌های قرآنی تولید شده است که اوقات شرعی، نمایش جهت قبله، برنامه‌های جامع قرآن کریم و ادعیه و کتب اسلامی را در بر می‌گیرد.این دستگاه شامل برنامه‌های متنوع قرآنی از …

به گزارش سازمان خبری موبنا  به نقل از ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،  این گوشی تلفن همراه با قابلیت ویژه برای اجرای برنامه‌های قرآنی تولید شده است که اوقات شرعی، نمایش جهت قبله، برنامه‌های جامع قرآن کریم و ادعیه و کتب اسلامی را در بر می‌گیرد.
این دستگاه شامل برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله نه دوره ترتیل قرآن کریم همراه با متن عربی با صدای استادان پرهیزگار، امام جمعه، منشاوی، الشاطری، عبدالباسط والقامدی است.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی تلفن همراه می‌توان به ترجمه گویا به زبان فارسی، انگلیسی، تفسیر کل قرآن، امکان تکرار آیات، امکان جست‌وجو در آیات، ترجمه‌ها و تفاسیر بر حسب سوره‌ها، آیات، جزء، حزب و ادعیه و زیارتنامه‌ها اشاره کرد.
در گوشی تلفن همراه قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان، صحیفه سجادیه و ادعیه حج با ترجمه فارسی و انگلیسی گردآوری شده است.
از دیگر امکانات این گوشی تلفن همراه می‌توان به قابلیت تشخیص مکان توسط GPS و امکان نصب نرم‌افزار نقشه، قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و استفاده از اینترنت و دوربین ۵ مگاپیکسل اشاره کرد.
نرم‌افزار مذکور همچنین امکان نمایش تقویم‌های هجری قمری، شمسی و میلادی و اوقات شرعی را به روش محاسبه شیعی و امکان پخش اذان در اوقات شرعی را داراست.
این دستگاه توسط شرکت Tphone ساخته شده و در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه قرآن کریم عرضه می‌شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا